O coche que necesitaba esta marca

MOTOR ON

Para Opel este Grandland X é un sopro de aire fresco que lle permite cambiar o paso no segmento que máis demanda ten no mercado español, o dos SUV compactos. O Grandland X ofrece a tracción Multigrip, que lle permite sortear calquera tipo de terreo, e os seus prezos parten desde os 25.850 euros.

08 abr 2018 . Actualizado ás 13:46 h.

Nesta nova fase que iniciou Opel dentro do grupo PSA benefícianse das mesmas plataformas para lanzar modelos coa mesma base en todas as marcas do grupo, como é o caso deste Grandland X, que comparte tecnoloxía co Peugeot 3008.

Aínda así, o Grandland X segue mostrando a súa personalidade propia a nivel estético, onde destaca a súa silueta dinámica, de 4,47 metros de lonxitude, con amplas superficies acristaladas e perfilado frontal que remata nunhas ópticas moi estreitas. Por atrás o seu terceiro alicerce dótalle de fluidez de liñas, cunha cintura ascendente, un cristal traseiro moi inclinado e uns pilotos led a ambos os dous lados do xeneroso portón, que dá acceso a un maleteiro de 514 litros ampliables ata os 1.652. A opción bicolor resalta máis a dinamicidad do coche 

MÁIS CALIDADE

No interior respírase un ambiente refinado, cunha pantalla táctil que coroa unha consola central onde todas as funcións están ben ordenadas e son doados para que as manexe o condutor.

O Grandland X incorpora o último de Opel en conectividad, con sistemas como o Android Auto ou o seu correspondente Apple Car Play, que son compatibles co Intellilink e o asistente persoal de conectividad OnStar con punto de acceso Wi-Fi. Tamén os smartphones poden cargarse de forma inalámbrica.

A gama de motores deste modelo está montada cun propulsor de gasolina 1.2 litros de 130 cabalos e outros dous diésel, un 1.6 de 120 e un 2.0 de 177 cabalos, este último dotado da moderna caixa de cambios automática de oito velocidades, coa que optimiza os consumos.

TECNOLOXÍA

A tecnoloxía é inherente a este vehículo, que xa pode estar dotado con sistemas de alerta de colisión frontal con detección de peóns e freada de urxencia, ou o asistente avanzado de aparcadoiro con cámara de 360 graos.

Á marxe destes sistemas, Opel tamén se beneficia do intercambio de tecnoloxías do grupo PSA co sistema de control de tracción IntelliGrip, con cinco modos de tracción, que o fan apto para manexarse por neve, barro ou area.

O Opel Grandland X xa está no mercado con versións básicas como as Selective, con prezos desde 25.850 euros, ou as luxosas Ultimate, cuxos prezos parten de 31.350 euros para a versión de gasolina e de 39.800 euros para a diésel máis potente.

Co máis pequeno Crossland X e este Grandland X Opel actualiza a súa gama de SUV, con coches modernos e funcionais ao estilo que pide hoxe o cliente español.

Aptitudes para o todo terreo

O Sistema IntelliGrip permite accionar diferentes modos de condución, específicos para terreos como a area, a neve ou o barro. Desta forma o Grandland X adáptase a eles saíndo de calquera situación grazas a uns pneumáticos especialmente preparados para a condución off road, pero sen necesidade de tracción ás catro rodas. É un plus que se ofrece neste modelo de Opel, xa que a maioría de SUV compactos da competencia só están adaptados á condución sobre asfalto.