Un SUV medio moi redondo

Juan Torrón

MOTOR ON

O Mazda CX-5 chegou ao mercado no 2012. Desde entón vendéronse máis dun millón e medio de unidades e o ano pasado renovouse na súa totalidade. O seu obxectivo é converterse nun dos SUV máis equilibrados dentro dos recreacionais que miden catro metros e medio.

14 ene 2018 . Actualizado ás 10:04 h.

Probamos a motorización diésel do Mazda CX-5 de 2.2 litros de cilindrada, cuxa potencia acada os 150 cabalos. Unhas cifras que sorprenden cando lle engadimos o consumo logrado, que estivo na contorna dos 6 litros en ciclo mixto. Todo iso grazas a un motor moi redondo, silencioso e sen apenas vibracións que se combina perfectamente cunha caixa de cambios manual de 6 velocidades moi precisa na súa manexo. A resposta do motor, no que a recuperacións se refire, realízase a partir das 1.800 revolucións, algo que se agradece moito á saída das curvas, no inicio dos adiantamentos ou na propia cidade, cando abusamos máis da segunda ou a terceira velocidade. As prestacións que anuncia o fabricante din que pode acadar unha velocidade máxima por amais dos 200 quilómetros por hora e acelerar de 0 a 100 por baixo dos 10 segundos.

Pero o mellor deste modelo queda resumido no seu conxunto global. Nos seus 4,5 metros de lonxitude e 1,8 de anchura, os enxeñeiros de Mazda lograron unha perfecta simbiose entre coche e condutor. Segundo os seus deseñadores trátase de aplicar o concepto Jinba Ittai, permitindo así un deseño dinámico e unha resposta extraordinaria á hora de conducilo.

A nosa unidade equipaba o acabado Zenith con coiro negro e un amplo equipamento en seguridade e confort. Precisamente o que máis nos gustou foi a actuación dos sistemas de seguridade á hora do uso diario do coche. O indicador do cambio de carril resulta eficaz, mentres o que nos indica que estamos entre as liñas non é nada intrusivo. Tamén é moi acertado o Head Up Display que nos facilita a información reflectida sobre unha pantalla sen ter que desviar a vista, e ademais o cambio de luces de longas a curtas de forma automática é moi rápido.

Ao volante, o CX-5 gustounos como un dos mellores deste segmento onde a competencia é moi dura. Nada máis entrar, os asentos resultan cómodos, á vez que os mandos están ao noso alcance e resultan moi intuitivos de manexar. No centro, unha pantalla de 7 polgadas cun mando xiratorio na consola permítenos manexar numerosas funcións do coche. Talvez esta queda un pouco pequena se a comparamos con outras que ofrece a competencia. 

O CX-5 móstrase moi silencioso tanto na estrada como en cidade, ao que colabora un bo equipo de son Bose de 10 altofalantes. O seu chasis é eficaz e apenas torsiona se o obrigamos en curvas, mentres que a suspensión mellorou moito e os freos permiten apurar máis. 

Se estamos a pensar nun SUV de 4,5 metros debemos ter en conta este modelo, xa que a pesar de non sorprender polo seu aspecto exterior, nin sequera polo interior, o seu conxunto global está moi conseguido e todo por un prezo de 36.301 euros con moitas opcións incluídas.