Con 72.470 novos vehículos matriculados en España durante o mes de agosto achegámonos ao obxectivo dos 1,3 millóns de coches a final de ano, unha cifra que nin as previsións máis optimistas agardaban.
12 sep 2017 . Actualizado ás 08:26 h.O mercado español parece un trío de ciclistas escapados do pelotón. Vanse tomando substitucións para tirar cara adiante e, cando non pedalea o sector de particulares, faino o de rent a car, ou se non é o de empresa, como neste último mes, o que tira das vendas.
Aínda que, como sempre, a auténtica fortaleza do mercado danas as vendas a particulares, que no pasado mes subiron un aceptable 8,5%, respecto ao ano pasado.
Facendo unha análise máis pormenorizado das cifras, hai que falar do considerable impulso que deron os coches híbridos e eléctricos, que conseguiron en agosto unha cota de matriculacións do 6,9% do total do mercado, un dato inédito ata agora, con 5.117 vehículos matriculados o último mes. O repunte de híbridos e eléctricos xunto co asentamento das motorizacións de gasolina fai que o diésel quede en porcentaxes do 49% das matriculacións, a cifra máis baixa dos últimos anos. Entre os modelos híbridos, o máis vendido segue sendo o Toyota Auris, un compacto de silueta tradicional.
En canto ás siluetas, ou os tipos de carrocerías máis vendidas, os SUV seguen gañando cota. Agora mesmo representan un de cada tres coches novos que se venden en España. Por contra, son os monovolumes os que se pararon ou mesmo descenden na súa cota de vendas.
Onde non cambia demasiado o panorama é entre as marcas e modelos que acaparan os maiores éxitos de vendas.
Por marcas, ata o 31 de agosto, Seat tomou a dianteira empurrado polas súas best sellers León e Eivissa, con 66.285 unidades, seguida por Volkswagen, tamén grazas ás vendas de Polo e Golf. Opel, Renault e Peugeot completan os primeiros postos do ránking, onde aparece Fiat, tras moitos anos, outra vez entre os dez primeiros.
POR TRADICIÓN
En modelos, os españois seguimos sendo moi tradicionais á hora de comprar. Aínda que un de cada tres turismos que se venden son SUV, só hai un modelo deste tipo entre os dez coches máis vendidos. Trátase do Nissan Qashqai, o sempiterno líder do segmento.
Tamén resulta significativo que entre os dez automóbiles máis vendidos estea un low cost como é o Dacia Sandero que, hai que lembrar, foi o modelo máis vendido en Galicia o ano pasado.
No conxunto de España, a comunidade galega segue perdendo peso no mercado de automóbiles novos. A cota galega a nivel nacional é de só o 3,3% das vendas, crecendo só este ano un 2,3%, moi por baixo que o resto do mercado, aínda que hai que explicar que as vendas a empresas e rent a car en Galicia son menores que noutras comunidades.
MARCAS MÁIS VENDIDAS EN ESPAÑA
(De xaneiro a agosto)
MARCA UNIDADES
1º Seat 66.285
2º Volkswagen 64.710
3º Opel 64.111
4º Renault 63.609
5º Peugeot 58.417
6º Toyota 46.173
7º Citroën 44.913
8º Ford 44.254
9º Nissan 42.757
10º Fiat 40.712
MODELOS MÁIS
VENDIDOS EN ESPAÑA
(De xaneiro a Agosto)
MODELO UNIDADES
1º Seat Eivissa 25.907
2º Seat León 24.591
3º Citroën C4 22.313
4º Opel Corsa 20.376
5º Volkswagen Polo 20.097
6º Volkswagen Golf 19.630
7º Nissan Qashqai 19.381
8º Renault Clio 19.087
9º Renault Mégane 18.972
10º Dacia Sandero 17.401