A italiana «British»

MOTOR ON

XXXX

Ducati é unha marca que sempre consegue darlle aos seus produtos un sinal de deseño e personalidade. Na moto que hoxe probamos conseguiu converter unha pacífica e cómoda Scrambler nunha Café Racer de estilo «vintage» e «british» moi manexable.

13 ago 2017 . Actualizado ás 05:00 h.

Confeso que me agardaba unha moto menos redonda porque me parecía imposible converter unha Scrambler nunha moto con semimanillares e estriberas atrasadas. Pero equivoqueime e desde o primeiro momento sentinme cómodo nesta Café Racer que, a pesar do seu aspecto, en ningún modo é extrema.

A verdade é que a gama Scrambler vénlle moi ben a Ducati como acceso á marca con motos alcanzables en prezo e aptas para todos os públicos.

E esta Café Racer é unha moto que nos trae recordos do cómic Joe's Bar Team e ese estilo vintage de motos personalizadas que tanto leva agora nas cidades e estradas.

O negro e dourado, cor e ribetes, síntanlle ben, os semimanillares e a placa co número 54, por certo en homenaxe ao piloto italiano Bruno Spaggiari, danlle aspecto racing, mentres a pinza investida e o único freo de disco dianteiro de gran tamaño, asinado por Brembo, augúranlle unha condución eficaz.

O motor é o coñecido bicilíndrico de 803 cc. e 75 cabalos de potencia, capaces de mover con dinamismo unha moto cuxo peso é de 172 quilos.

A experiencia de condución desta Ducati é positiva. Desde o primeiro momento. Doado de condución, sinxela, o motor brinda sensacións desde baixas voltas. O cambio é un tanto rudo, ata que se lle colle o truco e o ruído de motor, algo intrinsecamente importante sempre nunha Ducati, non é precisamente perturbador, aínda que se subimos de voltas deixa notar o seu ADN italiano.

As curvas son o seu terreo natural, aí desenvólvese como peixe na auga, pero mesmo en cidade non sufrimos penurias con ela, facéndose doado entre coches, mentres a súa escasa altura de sillín faina adecuada a todos os públicos.

Aínda que o sillín ten aspecto monopraza, pódese desmontar a parte traseira para aloxar un pasaxeiro. O cadro de instrumentación segue o estilo minimalista, cun único reloxo que contén todo o instrumental. E mentres os espellos hanse colocado nos extremos do manillar, pero na súa parte inferior, o que os converte en pouco usables.

Ducati comercializa esta moto cun prezo de 11.190 euros, sendo un modelo idóneo para os que queiran iniciarse nunha marca de culto como a italiana.