Este AVE si que chega xa a Galicia

MOTOR ON

xxxx

O espace de Renault, desde o seu lanzamento en 1984, foi unha referencia no que a calidade en transporte por estrada refírese. Naquel momento non soñabamos nin sequera os galegos co AVE á meseta e hoxe aínda temos que viaxar en Espace a Madrid para experimentar algo parecido ao agardado tren rápido.

13 ago 2017 . Actualizado ás 05:00 h.

En 2015 Renault redefiniu o seu modelo emblemático dándolle unha tinguidura estética mais similar a un SUV, que é o que o mercado demanda agora mesmo, pero os que puidemos probalo nese momento, démonos conta de que seguía sendo un cómodo e espazoso transporte executivo sobre o asfalto.

Dous anos despois de aparecida a que xa é quinta xeración de Espace chega a súa versión culminante, en base a un novo motor de gasolina de 225 cabalos de potencia, que substitúe ao anterior de 220, asociado ademais á caixa de cambios automática EDC de sete velocidades que acrecenta aínda máis o dinamismo da Espace. Esta versión poderá elixirse con dous acabados, o Zen e o Initiale Paris que é o sumun do luxo en Renault. Os prezos cos que se comercializa o acabado Zen son desde 37.152 euros.

Con este motor conséguense máis prestacións, maior pracer de condución e ao mesmo tempo os consumos seguen sendo aquilatados, xa que o fabricante francés declara 6,8 litros aos cen quilómetros.

Co novo propulsor de 225 cabalos o Espace acelera de 0 a 100 kms/h en 7,6 segundos e asociado á caixa de cambios EDC de sete velocidades brinda dinamismo ao conservar un escalonamiento curto co que a sensación de aceleración é maior.

Pero o importante é que os pasaxeiros, proverbialmente ben tratados sempre dentro dun Espace, benefícianse agora do chasis 4Controis no que as catro rodas son directrices, é dicir que as rodas de atrás viran sutilmente ao contrario das de diante en condución por autovía ou autoestrada, facilitando así o seu trazado da curva con menor abalo para os ocupantes.

Outra opción que repercute positivamente no confort dos pasaxeiros e nas sensacións do condutor é o sistema MultiSense co que se poden elixir catro modos distintos de condución, o «Eco», que facilita o baixo consumo e emisións con respostas máis suaves do motor, o «Confort», que beneficia sobre todo reaccións máis brandas de chasis e suspensións, o «Sport», que busca prestacións e sensacións sobre o asfalto e o «Persoal», que cada condutor pode configurar ao seu gusto.

Á marxe disto, temos que lembrar que o Renault Espace é un vehículo de 4, 85 metros de lonxitude, con capacidade para sete prazas, aínda que é nas dúas primeiras filas onde se pode experimentar mellor o efecto Lounge de asentos individuais, espazosos, reclinables, con grandes repousacabezas, mentres que na terceira fila, alóxanse dous asentos escamoteables que en caso de apuro poden transportar a nenos, con certa comodidade. En caso de non usalos, o espazo do maleteiro, ao que se accede por un portón de apertura eléctrica, supera os 785 litros.

O Espace continúa actualizando a súa gama con novas cores e lamias, de 18 e 19 polgadas e tamén pondo ao día o seu sistema de entretemento e conectividad R-Link 2, sen esquecernos de sistemas de seguridade como o control de cruceiro adaptativo, o freo de urxencia ou a conmutación automática de luces de estrada, que resultan moi cómodos á hora de afrontar viaxes.

Renault situou o seu Espace como un coche multiusos, dacabalo entre un SUV, un monovolume ou mesmo unha alternativa ás berlinas de representación, con capacidade para viaxar con comodidade levados por un chofer.