A mesa xa está posta no restaurante do futuro

F. J.

SABE BEN

cedida

A tecnoloxía servirá ata os últimos detalles do restaurante do futuro: permitirá que o dono mida todos os aspectos do seu negocio grazas ao Big Data, e, por outro, que o comensal poida personalizar ao máximo a súa experiencia. O cambio xa está en marcha

19 dic 2018 . Actualizado ás 13:53 h.

Cartas con realidade aumentada, comprimidos e mesas interactivas: O momento en que os comensais piden os seus pratos é unha das partes do negocio da hostalería na que a tecnoloxía se empregou máis a fondo. As solucións para facer a experiencia o máis completa posible son moi numerosas xa: mesas interactivas nas que os clientes poden ver e tocar o menú, comprimidos nas que directamente poden facer o seu pedido sen necesidade de que un camareiro lles atenda e agora mesmo comezaremos a ver con máis frecuencia cartas con realidade aumentada para ver os pratos en 3D grazas ao smartphone ou as lentes virtuais. Deste xeito, a visualización dos pratos produce máis ganas para comer.

Cociñas automatizadas: xa existen algúns restaurantes nos que os pratos son preparados por unhas máquinas á vista dos clientes. Máis aló da polémica que supón a substitución do traballo humano por robots, a tecnoloxía pode axudar na gastronomía coas tarefas máis mecánicas para deixar aos chefs a parte máis creativa e complexa. Levar a automatización ao seguinte nivel é o que fan xa os restaurantes- robot, nos que toda a experiencia do cliente no local leva a cabo sen presenza humana.

Un valor engadido

Cargadores inalámbricos para móbiles (ás veces integrados nas propias mesas): poucos comensais non utilizan algunha vez o smartphone mentres comen nun restaurante e as baterías reséntense. Máis aló dos cargadores, aos poucos chegan os dispositivos que permiten aos clientes non ter que desprazarse con cables para cargar os seus móbiles de forma rápida e cómoda. Un avance tecnolóxico sinxelo que supón un gran valor engadido para os restauradores.

Outra forma de reservar

Tecnoloxía para a personalización das reservas. A experiencia dun comensal nun restaurante non comeza ao sentarse á mesa, senón no mesmo momento en que elixe onde vai comer e reserva a súa mesa.

As novas tecnoloxías permiten cada vez máis que, por unha banda, o restaurador coñeza cada detalle das preferencias dos seus clientes e mida todos os aspectos do seu negocio grazas ao Big Data e, por outro, que o comensal poida personalizar ao máximo a súa experiencia.

É o caso dalgunhas plataformas de reservas online de restaurantes, que mesmo permiten elixir onde nos queremos sentar nalgúns locais cando collemos unha mesa, como OpenTable, e softwares de xestión do negocio hostaleiro para controlar cada detalle (clientela, persoal, inventario...) mesmo a distancia.

Pagar «pola cara»

Pagamento con móbil e mesmo coa cara: os pagamentos con móbil supoñen unha tendencia xa moi asentada na industria dos restaurantes. Nos Estados Unidos, moitos negocios de hostalería en grandes cidades aceptan este tipo de pagamento con total normalidade, un método que achega seguridade e innovación.

Algúns locais de restauración máis atrevidos han ir máis aló e contan con terminais capaces de escanear a cara do cliente para realizar o pagamento das súas pedidos grazas ao recoñecemento facial, o que permite ao comensal esquecerse do diñeiro en efectivo, os cartóns de crédito ou os teléfonos intelixentes.