O debate en Atresmedia tivo máis audiencia que o de TVE

La Voz REDACCIÓN / EFE

ELECCIÓNS 2020

JUAN MEDINA | REUTERS

9.4 millóns de espectadores seguiron o segundo cara a cara dos catro candidatos á Moncloa, emitido por Antena 3 e La Sexta

24 abr 2019 . Actualizado ás 11:28 h.

O debate a catro emitido onte á noite por Antena 3 e La Sexta foi seguido por un total de 9,4 millóns de espectadores cunha cota de pantalla do 48,7 %. Esta cifra é maior que a lograda o luns por TVE, cuxo programa electoral foi seguido por 8,88 millóns de persoas cunha cota de pantalla do 43 %.

Segundo datos de Kantar Media facilitados a Efe por Barlovento, máis de 17 millóns de espectadores viron polo menos un minuto do debate de onte á noite entre os líderes do PSOE, PP, Cidadáns e Unidas Podemos. E o consumo televisivo na franxa de 22.00 a 24.19 foi de 19.445.000 espectadores, que supón un aumento de máis de catro millóns e medio. 

O minuto de ouro rexistrouse ás 22.30, cunha audiencia de 10.963.000 espectadores. Segundo o estudo cualitativo desta audiencia, vírono máis homes (52,1 %) que mulleres e, na súa maioría, en idades comprendidas entre os 25 e os 44 anos. A comunidade onde máis se seguiu foi Madrid, cunha cota de pantalla do 61,1 %. Galicia sitúase na cuarta posición cunha cota do 48,4 %.

En calquera caso, ambos os espazos televisivos, non lograron o éxito dos debates electorais dos últimos anos; este último coouse na oitava posición dos máis vistos noutras eleccións xerais. O primeiro lugar da lista ocúpao o cara a cara entre José Luis Rodríguez Zapatero e Mariano Rajoy no ano 2008 e que pasará á historia por «a nena de Rajoy»: emitido por 20 cadeas, asinou un 59,1 % de cota de pantalla e foi seguido por 13.043.000 espectadores. 

 

Estes foron os debates electorais máis seguidos

  1. Debate entre Zapatero e Rajoy do 25 de febreiro do 2008. Emitido por 20 cadeas. Acadou un 59,1 % de cota de pantalla e foi seguido por 13.043.000 espectadores.
  2. Debate entre Rubalcaba e Rajoy do 7 de novembro do 2011. Emitido por 17 cadeas. Acadou un 54,2 % de cota de pantalla e foi seguido por 12.005.000 espectadores.
  3. Debate entre Zapatero e Rajoy do 3 de marzo do 2008. Emitido por 22 cadeas. Acadou un 56,3 % de cota de pantalla e foi seguido por 11.952.000 espectadores.
  4. Debate entre González e Aznar do 31 de maio de 1993. Emitido por Telecinco. Acadou unha cota de pantalla de o 75.3 % e foi seguido por 10.526.000 espectadores.
  5. Debate a catro entre Rajoy, Sánchez, Rivera e Iglesias do 13 de xuño do 2016. Emitido por 17 cadeas. Acadou un 57 % de cota de pantalla e foi seguido por 10.496.000 espectadores.
  6. Debate entre Rajoy e Sánchez do 14 de decembro do 2015. Emitido por 12 cadeas. Alvanzó unha cota de pantalla do 48,7 % e foi seguido por 9.728.000 espectadores.
  7. Debate entre González e Aznar do 24 de maio de 1993. Emitido por Antena 3. Acadou unha cota de pantalla do 61,8 % e foi seguido por 9.625.000 espectadores. 
  8. Debate a catro entre Pedro Sánchez, Pablo Casado, Albert Rivera e Pablo Iglesias do 23 de abril do 2019. Emitido por Atresmedia.
  9. Debate entre Sáenz de Santamaría, Sánchez, Rivera e Iglesias do 7 de decembro do 2015. Emitido por Antena 3 e La Sexta. Acadou unha cota de pantalla de 48,2 % e foi seguido por 9.233.000 espectadores. 
  10. Debate entre Sánchez, Casado, Rivera e Iglesias de onte á noite. Emitido por 11 cadeas. Acadou unha cota de pantalla do 43 % e foi seguido por 8.886.000 espectadores.