Que é Talis?

EDUCACIÓN

Este xuño darase a coñecer o resultado da enquisa da OCDe, realizada a 240.000 profesores de todo o mundo sobre as súas condicións de traballo, formación e carreira

11 feb 2019 . Actualizado ás 09:23 h.

Talis é a enquisa a profesores máis importante da OCDE que serve para saber que opinan das súas condicións de traballo, carreira profesional e recoñecemento social. Ten periodicidade quinquenal e España participa desde o seu inicio, no 2008, aínda que este ano o fai con profesores de primaria e secundaria (habitualmente, eran só docentes de ESO). Galicia non ten unha mostra ampliada, polo que non hai datos propios da comunidade. Ata xuño deste ano non se terán os datos do estudo, cuxo traballo de campo en España realizouse nos primeiros meses do 18 nuns 803 centros de todo o país (con 20 profesores por cada colexio e sempre a dirección do mesmo); a nivel internacional, son uns 50 países os que participan e entrevistouse a 240.000 profesores e 13.000 directores de escola a través dun estudo feito no computador e que leva algo menos dunha hora.

O que sabemos ata agora é que se preguntou. As cuestións hanse dividido en once temas, algúns novos para adaptarse ás preocupacións da sociedade e a escola. De entre estes destacan os de innovación, equidad e diversidade.Son asuntos transversais que afectan a aspectos tan diferentes como a formación do profesorado ou o clima escolar. Os resultados porán de manifesto como de abertos están os docentes ante a innovación, a súa percepción acerca das barreiras ou incentivos que teñen para desenvolvela, e como hai distintas percepcións e disposicións da escola e a aula ante a diversidade dos estudantes (de xénero, cultura ou condicións económicas). Por suposto, tamén se pregunta polas expectativas laborais, a formación que reciben, o clima escolar ou o liderado na escola, que tanto peso ten no centro (como se senten os profesores respecto diso, sen creen que participan das decisións ou se lles ten en conta).

O punto forte de Talis é a súa capacidade para relacionar actitudes de escolas e profesores coas políticas educativas de cada país. De feito, é especialmente útil para ver que opina o profesorado das medidas que se toman desde os gobernos. políticas globais emerxentes e o impacto das políticas recentemente implementadas