A firma galega Castrosua fabricará un autobús eléctrico sobre un chasis de Scania

La Voz REDACCIÓN / LA VOZ

ECONOMÍA

ÓSCAR CORRAL

Nelec aposta pola personalización e permitirá deseñar un modelo específico de vehículo para cada cliente

16 ene 2021 . Actualizado ás 01:03 h.

Castrosua presentou onte a súa primeira carrocería de autobús eléctrico, unha tecnoloxía que bautizou co nome de Nelec e que estará desenvolvida sobre un chasis do fabricante de vehículos industriais Scania. Tal e como explica a firma galega, Nelec aposta pola personalización e permitirá deseñar un modelo específico de vehículo para cada cliente.

Concibido cunha capacidade de ata 34 asentos e unha capacidade para 63 persoas de pé, o modelo de Castrosua é o primeiro vehículo deseñado integramente en 3D pola firma galega. E esta cuestión reflíctese, precisamente, na súa capacidade de adaptación e personalización.

Desta forma, ademais da variación no número de portas -que permitirá escoller entre dúas ou tres accesos- o novo bus de Castrosua pode confeccionarse con lonxitudes que van desde os 11,5 aos 13 metros. Os clientes tamén poderán elixir entre diferentes versións do piso de abaixo e incorporar unha gama de distintos equipamentos segundo as súas necesidades. «O Nelec naceu de sumar a nosa observación continua das demandas do mercado ao noso compromiso de seguir fieis ao que sempre nos caracterizou. Ese fito que hoxe logramos é, fundamentalmente, grazas ao equipo que conforma a nosa familia e que ten unha orientación marcada cara á excelencia», asegurou onte durante a presentación o presidente da compaña, Juan Luis Castro.

Medidas anticovid

Castrosua tamén destacou a cantidade de sistemas de seguridade e de elementos de asistencia á condución dos que dispón o seu novo modelo, como os mecanismos de alerta de cambio de carril ou o freo de urxencia. A empresa tamén incluíu diferentes elementos para axudar a loitar contra o covid. Nelec asegura unha mellor distribución do aire, xa que conta cunha canalización específica e exclusiva para o circuíto de climatización.

«Este avance complétase con outros, como as alternativas para un non contacto físico que esixen os pulsadores convencionais á hora de solicitar a parada, ben con pulsadores de pé ou ben con mecanismos de sensores fotoeléctricos que se activan coa detección de presenza dunha man».