Os empregados teñen dereito a descansar cinco minutos por cada hora de traballo efectivo

E. M. REDACCIÓN / LA VOZ

ECONOMÍA

O persoal dun «contact center» pedía que estas pausas puidesen aplicarse non só por cada hora ininterrompida, senón tamén por tramos que acumulados sumasen máis de 60 minutos

20 novs 2019 . Actualizado ás 15:42 h.

Todo empregado ten dereito a unha pausa de cinco minutos por cada hora de traballo, independentemente da distribución da xornada e o seu horario. Así o declarou a Audiencia Nacional nunha sentenza coa que resolve un conflito colectivo do sector do Contact Center (atención telefónica ao cliente) no que CC.OO. solicitou que se estipulase esta parada para o descanso visual, o que tecnicamente se coñece como pausa por pantallas de visualización de datos (PVD). Con esta sentenza, os traballadores de telemárketing gañan unha batalla xudicial para que se lles recoñeza un dereito que tiñan perdido, sobre todo os empregados con xornada partida. O persoal pedía que estas pausas puidesen aplicarse non só por cada hora ininterrompida, senón tamén por tramos que acumulados sumasen máis de 60 minutos.