Inditex alíase con Jo Malone para entrar no negocio do perfume

S. C. REDACCIÓN / LA VOZ

ECONOMÍA

Zara saca oito fragrancias unisex cun prezo que non supera os 26 euros

22 novs 2019 . Actualizado ás 12:24 h.

Aliada de luxo a que se buscou Inditex para lanzarse ao mercado da alta perfumería. Zara puxo á venda unha colección de fragrancias que elaborou co asesoramento de Jo Malone, unha das figuras máis prestixiosas do mundo nesta materia. O nome da británica aparece nalgúns dos perfumes máis famosos do mercado e os seus produtos cotizan alto nas tendas máis exclusivas do planeta. Fundadora das marcas Jo Malone London (hoxe en día en mans de Estée Lauder) e de Jo Loves, a experta en fragrancias decidiu agora ceder a súa saber facer ao xigante téxtil galego. Xuntos crearon a colección Zara Emotions by Jo Malone que se estrea no mercado cun total de oito fragrancias unisex cun prezo que non supera os 26 euros.

Tal e como informa Zara nun comunicado, a perfumista traballou co equipo da firma de moda «inspirándose nas coleccións da compaña para crear estas fragrancias especiais. Estamos entusiasmados por esta colaboración global e ansiosos por compartila con todos os nosos clientes».

Tampouco escatimou en halagos Malone. A fundadora de Jo Loves asegurou sentirse encantada de unirse a Zara nunha experiencia que ela mesma cualificou como «unha apaixonante aventura de creatividade e colaboración». «Utilizamos os ingredientes que sempre amei. Cada fragrancia ten personalidade e voz propias para contar a súa historia dunha forma única», engadiu. O resultado é unha colección na que se poden atopar desde unha fragrancia con notas de mandarina e uvas que, segundo a creadora asegura, evoca a unha camisa branca, ata outra con bergamota e flor de naranjo que á propia Jo Malone lémbralle ás súas vacacións na Rivera Italiana. As oito fragrancias poderanse atopar tanto en tendas físicas como na web de Zara.