Zara e Zara Home empezarán a súa integración no Reino Unido

Sara Cabrero
S. Cabrero REDACCIÓN / LA VOZ

ECONOMÍA

CESAR QUIAN

Comezará a partir do próximo 17 de setembro

11 sep 2019 . Actualizado ás 13:45 h.

Xa o advertiu Pablo Isla o pasado mes de marzo na presentación dos resultados anuais de Inditex. O concepto de Zara Home vai cambiar. «A nosa idea de futuro é considerar a Zara Home como unha cuarta sección de Zara. É un paso lóxico na vida da cadea», aseguraba o presidente do xigante téxtil galego entón. E agora, case seis meses despois daquel anuncio que sorprendeu a tantos, esta pequena revolución empeza a ter data no calendario.

Segundo confirman desde Inditex, a partir do próximo 17 de setembro empezarase a integrar a Zara Home na plataforma on-line de Zara. Pero non será en todo os mercados ao mesmo tempo. As primeiras probas desta nova etapa levarán a cabo no Reino Unido para, progresivamente, ir estendéndoa a outros países. Na compaña aínda non desvelan os prazos e a data na que este cambio chegará a España segue sendo unha incógnita.

A integración, aseguran, non será dun día para outro. Durante unha primeira fase, Zara distribuirá unha ampla selección de produtos como artigos para dormitorio, salón, cociña, comedor e baño así como os seus típicos perfumes para o fogar. E a partir de aí o catálogo irá ampliándose. A oferta renovarase cada dúas semanas na web Zara.com, onde aparecerá como unha quinta sección. Xunto ás categorías de Muller, TRF, Home ou Nenos agora tamén se poderá atopar a de Home.

Haberá cousas que non cambien. Por exemplo, as posibilidades de envío e recollida. Os clientes poderán optar entre que os seus artigos lles cheguen á porta de casa ou achegarse eles mesmos a buscalos nunha das tendas de Zara.

E os establecementos?

A integración de Zara Home na plataforma on-line do buque insignia de Inditex non afectará, en principio, ás tendas físicas. Salvo excepcións e casos puntuais, as dúas insignias non compartirán establecementos e seguiremos vendo tendas dedicadas unicamente ao fogar e as pensadas para as pezas.

Zara Home -que comezou a súa andaina no ano 2003- contas actualmente con case 600 establecementos repartidos en 78 mercados.

A aposta de Inditex pola súa liña para o fogar aumentou substancialmente nos últimos meses. Zara Home ha ir un paso máis aló da decoración e dos téxtiles para o fogar. Desde hai uns meses, os clientes da firma poden atopar no catálogo outros segmentos de produto como mobles e utensilios de cociña ou pequenos electrodomésticos.

Con esta nova estratexia, a multinacional galega pretende empezar a competir de ti a ti con xigantes do sector do fogar como Ikea ou Leroy Merlin. E a integración de Zara Home e Zara nunha única plataforma dixital permitirá á primeira beneficiarse da forte presenza internacional coa que xa conta a segunda.