A subscrición hase posto de moda

JAVIER GARCÍA ORTIGUEIRA / G. L. REDACCIÓN / LA VOZ

ECONOMÍA

Maria Pedreda

Nike e Gap ofrecen o envío de varias pezas ao mes por unha cota fixa e expanden a febre das tarifas planas

26 ago 2019 . Actualizado ás 18:47 h.

A cultura da subscrición gaña músculo día tras día. Distintos sectores están a comezar a aplicar este modelo nas súas actividades, e o máis recente é o da moda. Nun intento por fidelizar aos seus clientes e garantirse uns ingresos recorrentes, na maioría dos casos (ou para frear a produción desmesurada que trae consigo a fast fashion, noutras iniciativas) moitas marcas téxtiles ofrecen xa o envío periódico de pezas ou zapatillas a cambio dunha cota fixa. Súmanse así á febre da tarifa plana, unha tendencia que se está estendendo a outros sectores como a automoción, os videoxogos ou a repartición de comida, que tamén apostan pola subscrición.

O servizo aínda está a despegar, pero augúraselle unha gran acollida, tendo en conta a boa recepción que teñen empresas baseadas neste sistema, como Netflix.

TÉXTIL

Nike ofrece renovar cada poucos meses as zapatillas dos nenos. A multinacional estadounidense, a marca téxtil mellor valorada do mundo, lanzou o programa «Nike Adventure Club», que permitirá aos pais que se inscriban nel recibir un par de zapatillas novas para os seus fillos cada un, dous ou tres meses. O servizo custa entre 20 e 50 dólares mensuais, dependendo da periodicidade que se elixa, e polo momento estará dispoñible só nos Estados Unidos, orientado a nenos de entre 2 e 10 anos. Cando xa nos lles vallan os zapatos, os pais poderán optar por conservalos para regalalos ou devolvelos a Nike para que os recicle.

Gap ofrece tres prendas ao mes en alugueiro. No caso de Gap, que aterra no mundo da subscrición coa súa marca Banana Republic, a idea é diferente. O seu Pasaporte de Estilo, que é como se chama o programa, permitirá aos seus clientes, por 85 dólares mensuais, recibir tres prendas de roupa cada mes, con envíos, cambios, devolucións e servizo de lavandería gratuítos. Iso si, terán que devolvelas.

Nuuly: a unión fai a forza. Levi's, Urban Outfitters, Reebok, Lauren Ralph Lauren, Zadig & Voltaire, Callahan e outras marcas de roupa únense en Nuuly, unha plataforma onde os usuarios poderán alugar seis prendas cada mes por un prezo de 88 dólares. Aínda que se deben devolver pasado ese tempo, se aos consumidores lles gusta en especial algunha delas teñen a posibilidade de comprala. Dirixida a un público novo, Nuuly pretende compatibilizar as súas necesidades constantes de roupa cunha produción sostible. Nos seus comezos limitarase a coleccións femininas, e incluirá roupa vintage.

VIDEOXOGOS

Google Stadia: nin consola nin disco físico, só fará falta un mando. Google dista moito de ser un mero buscador, pois recentemente presentou Google Stadia, o seu propio servizo de subscrición de videoxogos. Sen necesidade de consola, poderase gozar da gran cantidade de videoxogos que ofrece este servizo desde o computador, o televisor, o comprimido ou o teléfono móbil da marca, o Pixel. No entanto, é necesario adquirir un mando para poder xogar. Hai dous programas dispoñibles: Stadia Base, que chegará no 2020 e será gratuíto, e Stadia Pro , que por un prezo de 9,99 euros ao mes permitirá xogar en resolución 4K e acceder a outros xogos e descontos exclusivos.

AUTOMÓBILES

Volvo acelera a subscrición de coches. O fabricante de automóbiles pretende revolucionar o xeito en que usamos o noso vehículo, afastándose da propiedade e apostando por unha subscrición que dará dereito aos usuarios a dispor de tres dos seus modelos. Tras pagar unha cota mensual que rolda os 500 euros, aqueles que contraten «Care by Volvo» disporán do coche en todo momento. O prezo inclúe ademais o pagamento o seguro, o imposto de matriculación, o mantemento, a ITV, as reparacións, a asistencia na estrada, a substitución dos pneumáticos e un vehículo de substitución en caso de avaría.

Bipi achega a pegada española. A start-up Bipi, nacida en España, é pioneira no noso país na subscrición de vehículos. Segundo Frost & Sullivan, no 2025 o 10 % dos coches de Europa e Estados Unidos funcionarán baixo este modelo, polo que en Bipi pretenden afianzar esta cultura e liderar o cambio en España. Con subscricións personalizables a partir de 250 euros, a compaña ofrece máis de 40 modelos de coches diferentes para distintos perfís de condutores.

REPARTICIÓN DE COMIDA

Deliveroo e Glovo dispútanse o liderado. As dúas aplicacións máis famosas de repartición de comida a domicilio rivalizan por liderar o sector. Nesta loita, ambas han implementado programas de subscrición con beneficios para os seus usuarios. Por 5,99 euros mensuais, Glovo ofrece gastos de envío gratuítos e ilimitados. Polo mesmo prezo, Deliveroo non só elimina os gastos de envío, senón que engade ofertas exclusivas dalgúns restaurantes.

LUZ E GAS

As eléctricas impulsan as tarifas planas. A cultura da subscrición impregna aos poucos toda a actividade económica, sen discriminar a ningún sector. Deste xeito, as compañas que ofrecen luz e gas (en Galicia a maior cota de mercado tena Naturgy) ultimamente inclúen no seu catálogo de ofertas as tarifas planas. Un servizo que potencian argumentando que permite aos seus clientes coñecer canto pagarán cada mes. Iso si, é preciso facer un cálculo do consumo habitual porque non se trata dunha tarifa ilimitada, e se pásanse os megawatts contratados a factura regularízase a final de ano.