Practicamente a metade dos fogares con gas natural contrata este servizo coa mesma empresa que lles fornece a luz
15 jun 2019 . Actualizado ás 05:00 h.Ata un terzo dos consumidores descoñecen que tipo de tarifa teñen contratada coa súa compaña eléctrica: a canto pagan o quilowatt/hora que consumen, se teñen contrato de discriminación horaria, que descontos realízanlles ou, directamente se se rexen por un prezo regulado ou un do mercado liberalizado.
É unha das conclusións do último panel de fogares da Comisión Nacional dos Mercados e a Competencia (CNMC). Outra é que un 15 % dos enquisados admiten non entender a factura.
O estudo indica tamén que un 27,2 % dos abonados declaran dispor dunha tarifa por horas, mentres que o 15,4 % contrata unha de discriminación horaria en dúas ou tres tramos. Entre estes últimos, soamente un 40 % adaptan o seu consumo para adelgazar a factura, sinala o regulador.
A pesar deste descoñecemento, os cambios de compaña comercializadora sucédense mes tras mes, sobre todo en busca dunha tarifa máis barata. Así, un 17 % dos fogares cambiou de empresa eléctrica nos últimos dous anos, mentres que un 13 % fíxoo para o servizo de gas natural. No primeiro caso, un de cada catro buscaron unha nova oferta a través dun comparador; e case a metade dos rexistrados no gas fixérono tras pórse en contacto cun fornecidos, ben por teléfono ou por unha visita comercial ao domicilio.
Ademais, practicamente a metade dos fogares con gas natural contrata este servizo coa mesma empresa que lles fornece a luz. Naturgy é a compaña con máis contratos duais deste tipo, co 37,4 %, seguida por Endesa (22,7 %) e Iberdrola (20,5 %).