O Ganso ten case lista a prórroga da súa débeda coa banca

m. hevia REDACCIÓN / LA VOZ

ECONOMÍA

22 mares 2019 . Actualizado ás 05:00 h.

A firma téxtil O Ganso terá cinco anos por diante para saír dos números vermellos acumulados nos dous últimos exercicios e recuperar a senda do crecemento que a caracterizou desde a súa creación, no 2006. Os bancos han respaldo a proposta de prorrogar a débeda de 25 millóns de euros que a compaña, propiedade da familia Cebrián, mantén con ata once entidades acredoras. As negociacións, que se mantiveron durante as últimas semanas, están aínda abertas, pero na firma agardan pechalas con éxito o longo da semana próxima.

Os Cebrián, que en setembro do 2018 tomaron as rendas do negocio ao recomprar ao fondo norteamericano L. Catterton -o brazo investidor do xigante do luxo LVMH- o 49 % da compaña que lle venderon dous anos antes por uns 50 millóns de euros, terán que volver achegar fondos propios para relanzar a firma. Así o aseguran distintas fontes próximas ás negociacións.

Sobre todo, despois de que os dous últimos exercicios, coincidindo coa presenza de Catterton no capital, a conta de resultados estivese a piques de saltar polo aire. O Ganso tocou chan ao peche do 2018. Os seus resultados guindaron uns 70 millóns de facturación, 20 menos do previsto. Aínda que desde a compaña aclararon fai unhas semanas que a nova etapa emprendida polo Ganso chega presidida polo optimismo -sen sitio para a crítica, aseguraban-, o certo é que o escenario da téxtil durante eses dous anos de participación de de o fondo norteamericano aseméllanse máis a unha travesía polo deserto que acabou pondo en perigo a viabilidade da compaña.

Os seus propietarios puxeron toda a carne no asador. Con recursos persoais e un novo plan de negocio para os próximos anos. De feito, a súa presenza na xestión do último trimestre do 2018 cambiou as cousas e a firma volveu crecer. Entre os plans dos Cebrián está a redución de tendas -xa se procedeu ao peche de polo menos 20 puntos-, a saída de países como Bélxica, Holanda, Italia e Alemaña e o impulso á venda on- line, os establecementos multimarca e as franquías multimarca. Quere potenciar o mercado en España, onde suma máis do 60 % do seu negocio, pero tamén en Latinoamérica e países europeos da nosa contorna.

As áreas de muller e neno que ata agora tiñan un peso minoritario no negocio da compaña terán máis presenza. No ánimo da empresa está manter e aumentar os 700 empregos cos que conta a firma.