De compras por Instagram

Sara Cabrero
S. Cabrero REDACCIÓN / LA VOZ

ECONOMÍA

María Pedreda

A rede social estrea unha función que permitirá aos usuarios adquirir produtos sen saír da aplicación

21 mares 2019 . Actualizado ás 07:51 h.

Os xigantes do comercio on-line bótanse a tremer. Ao taboleiro de xogo chegou un novo competidor. E miúdo contendente. Amazon, eBay ou AliExpress miran de esguello ao recentemente chegado. Porque Instagram, é moito Instagram. Mark Zuckerberg decidiu que a súa criatura debe dar un paso adiante e probar sorte nisto do comercio electrónico. A rede social lanza unha nova función que permite aos seus usuarios comprar os produtos promocionados nos anuncios sen necesidade de abandonar a aplicación. E este sinxelo cambio pode traducirse en contantes e sonantes beneficios. Non é para menos. Actualmente contan con 1.000 millóns de usuarios activos dispersos polos lugares máis recónditos do mundo. Que marca non querería promocionar o seu nun escaparate de tal magnitude?

Aínda quedan cousas por puír e a iniciativa está a se desenvolver. Pero son moitas as firmas que xa mostraron o seu interese. Por agora, só unhas poucas elixidas (vinte en concreto, entre as que se atopan Zara, H&M ou Adidas) poderán experimentar nas súas propias carnes o invento que, ao principio, só estará dispoñible nos Estados Unidos.

A aplicación da familia de Facebook tiña as vimbias necesarias para dar o salto. Hai un ano, lanzaba unha utilidade que permitía ás empresas etiquetar os produtos e, a través dese botón, acceder á páxina web dun artigo, para alí levar a cabo todo o proceso de compra. Agora as cousas simplifícanse. Os anuncios aparecen acompañados dunha etiqueta co prezo. Se o usuario interactúa con ese botón, accede a un menú no que pode seleccionar cuestións como a talla ou a cor. Para acabar a transacción, hai que encher un formulario coa dirección de correo electrónico, os datos de entrega e o medio de pagamento (cartón de crédito ou PayPal). Os usuarios poderán gozar do sistema sen ter que pagar pero, loxicamente, o servizo non será gratuíto para todos. As que afrouxarán o peto serán as marcas, que terán que abonar unha tarifa para cubrir a xestión dos pagamentos.