Roberto Verino abrirá tendas en seis países de Latinoamérica

Marta Vázquez Fernández
m. vázquez OURENSE / LA VOZ

ECONOMÍA

Santi M. Amil

O plan estratéxico do grupo, que prevé triplicar o volume de negocio, ten a México como principal apoio

17 oct 2018 . Actualizado ás 05:00 h.

Roberto Verino segue dando pasos para expandirse a nivel internacional. A firma de moda ourensá propúxose triplicar o seu negocio en cinco anos, e o mercado estranxeiro será o punto de partida para lograr eses resultados. En especial, os ollos do deseñador e empresario están postos no mercado de Latinoamérica . Actualmente a empresa xa ten unha presenza importante en México , pero desde aí a idea do modisto é saltar a países como Chile, Colombia, Perú, Costa Rica, Panamá e Ecuador.

Estes movementos levarán a cabo de forma paulatina durante os próximos anos, co horizonte do 2023 como data para culminar o plan estratéxico do grupo que xa está en marcha. Explican desde a empresa que, en todos os casos, as novas aperturas nestes países realizaranse a través de socios locais e mediante o modelo de franquía.

O desembarco de Roberto Verino no mercado latinoamericano reactivouse o ano pasado. Nestes momentos a firma que dirixe o deseñador verinés dispón xa de nove puntos de venda no país azteca, no que desde maio está operativa ademais unha plataforma de venda on-line para ese mercado. E as cousas non quedarán aí. «É un mercado que nos entende moi ben, aquí temos moi bos clientes», asegura o deseñador, que adianta: «Estabamos fundamentalmente en Cidade de México, e agora imos estar en todas as áreas urbanas. A finais de ano teremos doce tendas abertas».

Actualmente Roberto Verino conta con 150 puntos de venda, 11 dos cales se atopan no estranxeiro. Ademais dos nove que están operativos en México, a firma de moda dispón doutros catro en Portugal .

Segue a expansión

A expansión continuará ao longo do ano que vén, e nestes momentos as previsións apuntan a que se poderán facer polo menos tres aperturas durante o 2019. A idea é que esas novas tendas se sitúen en centros comerciais de referencia de Cidade de México, ademais doutra máis en Guadalaxara. A maiores, a empresa quere seguir afianzando o seu crecemento nesa rexión co grupo O Palacio de Hierro , co que mantén unha alianza.

O grupo téxtil presidido por Roberto Mariño Fernández, o seu fundador, pechou o exercicio do 2017 cunha cifra de negocio de 33,5 millóns de euros, un resultado similar ao que xa lograra no ano anterior. Actualmente a empresa conta cun persoal de 450 traballadores.