PSA porá baixo o mando de Vigo a nova planta do grupo en Marrocos

Manoli Sío Dopeso
m. sío dopeso VIGO / LA VOZ

ECONOMÍA

Cedida

O plan que prepara Tavares sitúa á factoría galega a cargo de un polo de produción formado por cinco fábricas

19 sep 2018 . Actualizado ás 19:36 h.

Sesenta anos fabricando coches son moitas táboas que se resumen nunha cifra: 13 millóns de unidades lanzadas desde Vigo a todos os mercados do mundo.

Onte foi día de celebración na factoría galega que dirixe Frédéric Puech, non tanto polas cifras de actividade coas que acabará o ano a planta, lixeiramente por baixo das acadadas o ano pasado, e que se situarán en 405.000 unidades. Senón polo que está por vir.

De feito, Puech restou importancia a eses 30.000 coches menos que fabricaranse este ano en Vigo, porque é unha baixada da actividade derivada dos novos lanzamentos, ata que a cadencia de fabricación acade o ritmo agardado. Iso ocorrerá avanzado o 2019, cando a nova gama de vehículos comerciais das marcas Peugeot, Citroën e Opel estean en plena comercialización (a súa venda arrinca este outono).

E logo virá o outro estrea, en o ano 2020: o monovolume de Peugeot. A partir dese momento as previsións de produción de Vigo dispararanse por amais do medio millón de coches ao ano, segundo avanzou Puech. Este proceso irá acompañado da creación de novas quendas de traballo, e a contratación de máis persoal. Cantos máis? É pronto para dicilo, en opinión do sempre prudente director de PSA Vigo.

Paralelamente a todo iso, a planta galega, que xa é cabeceira do Polo Industrial Ibérico de PSA, baixo o que se integran e coordinan as fábricas de PSA de Madrid e Mangualde (Portugal) e Opel (Zaragoza), asumirá tamén o control e coordinación da planta que o grupo está a construír en Kenitra (Marrocos). «Non me corresponde a min afirmalo, senón ao presidente Tavares», afirmou o director de Vigo, que si recoñeceu que a planta marroquí comparte plataforma de produción (base EMP) e lembrou tamén que está xa en marcha a autoestrada do mar que realiza a conexión entre os portos de Tánxer, Vigo e Nantes.