Os bancos comezan a resolver a incidencia dos cargos duplicados

La Voz REDACCIÓN / LA VOZ, AXENCIAS

ECONOMÍA

ALBERTO LÓPEZ

O problema afectou a algúns clientes que realizaran pagamentos internacionais entre os días 10 e 12 de agosto

18 ago 2018 . Actualizado ás 11:44 h.

Os clientes de bancos que nos últimos días viron como os seus extractos bancarios reflectían cargos duplicados nos seus cartóns de débito ou crédito empezaron onte a recibir as devolucións de impórtelos cobrados de máis. Así o confirmaron onte fontes de ING, unha das entidades afectadas, que asegurou que a incidencia «xa foi solucionada». Os clientes do banco holandés non foron os únicos que experimentaron este problema que, polo menos, afectou tamén ao Santander, que onte pola tarde tamén empezou a regularizar a situación.

De acordo á versión trasladada por ING á axencia Europa Press, o problema afectou a algúns clientes que realizaran pagamentos internacionais entre os días 10 e 12 de agosto. A pesar de que o problema foi liquidado, a entidade xustificou o atraso nas devolucións argumentando que se trata de ficheiros «moi pesados» que «tardan en procesarse».

Respondía así ás queixas expresadas pola asociación de consumidores Facua, que na mañá de onte emitiu un comunicado no que tachaba de «intolerable» que ING aínda non puxese solución a unha incidencia recoñecida un día antes e que provocou as protestas dalgúns clientes a través das redes sociais, onde algúns denunciaban que os cargos duplicados deixaran as súas contas en vermello. Nese sentido, desde Facua lembraron aos afectados que deben solicitar a anulación das comisións que teñan podido ser aplicadas polos descubertos.