María Williams: «Temos que saber dar solucións non só financeiras ao cliente»

Rubén Santamarta Vicente
r. santamarta REDACCIÓN / LA VOZ

ECONOMÍA

O BBVA está a lanzar aplicacións para dar resposta a desvelos da economía doméstica

16 feb 2018 . Actualizado ás 05:00 h.

O BBVA acaba de lanzar Baby Planner, a última solución saída do laboratorio de ideas do banco, o de produtos dixitais, que trata de converter á entidade en algo máis que un axente financiador; quere ser unha plataforma de solucións ao cliente.

-Por que agora unha aplicación sobre os gastos dun bebé?

-A chegada dun fillo é sempre un acontecemento moi relevante que o cambia todo, e que ten un impacto económico en cada fogar. Nós o que buscamos é axudar aos clientes, e non clientes, a coñecer os custos derivados desa chegada e a que poidan planificalo todo moito mellor. Ese foi o motivo.

-Como conformaron a elaboración dese programa?

-Pois a través de varias preguntas básicas que nos faciamos: que equipamento básico require un bebé, que gastos recorrentes van ter que afrontar, e que habemos de ter en conta para poder conciliar o traballo e a atención ao neno, e que todo isto nos axude a planificar mellor e tomar mellores decisións.

-De onde proceden os datos para estimar eses gastos?

-Os datos son orientativos, e proceden dos servizos de BBVA, anonimizados, e dunha bolsa de produtos que tamén analiza o banco, con gastos de equipamento principalmente. Tomamos os servizos de big data para dar un servizo o máis preciso.

-Que están a notar que demandan os seus clientes con este servizo?

-Leva en marcha desde o 11 de xaneiro, e recibiu máis de 200.000 visitas dentro da aplicación do BBVA, sobre todo buscando información sobre a conciliación laboral. Moita xente toma decisións a cegas, sen ter todos os datos, e nós ofrecemos, por exemplo, que saiban por anticipado o que lles custará unha redución de xornada, ou unha excedencia, simplemente introducindo os seus ingresos brutos e o IRPF, facilitando así unha resposta. É unha ferramenta doado e personalizable, sempre tendo en conta que todo é orientativo, que non hai dúas familias iguais.

-Este produto pode servir tamén para que familias que estean a dubidar en ter un fillo, polos seus custos, dean o paso?

-Non entramos aí. O obxectivo é estar preto dos clientes, das súas inquietudes e das súas necesidades, ofrecer un produto atractivo a través do móbil que non sexa puramente financeiro. As ferramentas que estamos a presentar son iso, ir máis aló do produto bancario, axudando no día a día. Non só con Baby Planner, senón tamén con Bconomy, que axuda a medir a saúde financeira.

-En que outras aplicacións están a traballar agora?

-Estamos a dar voltas a moitas cousas que vemos que poden interesar aos nosos clientes, sempre desde a súa óptica, tendo en conta as súas inquietudes, e logo ir vendo o feedback que nos dan, que resposta temos e como podemos melloralo. Falamos cos clientes, escoitamos o que nos propoñen, sempre tratando de responder o máis rápido posible.