Carolina Herrera alíase con IBM para vender «on-line» en 17 países

La Voz LA VOZ / OURENSE

ECONOMÍA

Santi M. Amil

Fucionará en España, Portugal, o Reino Unido, Francia, Alemaña, Italia, Holanda e Bélxica.

23 ene 2018 . Actualizado ás 14:05 h.

Sociedade Téxtil Lonia, dedicada ao deseño, produción e venda de moda de luxo, que xestiona as marcas CH Carolina Herrera e Purificación García, aliouse con IBM para impulsar a estratexia «on-line» de CH Carolina Herrera, que xa está dispoñible en 17 países. Entre eles, España, Portugal, o Reino Unido, Francia, Alemaña, Italia, Holanda e Bélxica. «Para nós era esencial trasladar a nosa experiencia única de compra ao mundo 'online' e que o cliente se senta identificado os valores da marca. É fundamental para nós captar talento que achegue valor á compaña e acompáñenos nos novos proxectos e retos tecnolóxicos que estamos a abordar», explicou a responsable de recursos humanos de Sociedade TextilLonia, Pilar Pérez.

A tenda «online»  está dispoñible xa en dezasete países (España, Portugal, Reino Unido, Francia, Alemaña, Italia, Holanda, Bélxica, Irlanda, Polonia, Luxemburgo, Austria, Finlandia, Grecia, Dinamarca, Suecia, Mónaco) e en dous idiomas (inglés e castelán). Así mesmo, a firma prevé ampliar os seus mercados proximamente nos Estados Unidos e México, dándolle maior alcance que nunca á marca CH Carolina Herrera.

Na actualidade, http://www.chcarolinaherrera.com conta cun amplo catálogo de produtos (muller, home, accesorios, perfumes), polo que os seus clientes poden gozar da experiencia CH Carolina Herrera tanto na tenda física como na canle «online» e desde o dispositivo que elixan.