Telefónica entra no mercado do baixo custo con Tuenti

Efe MADRID

ECONOMÍA

Con esta oferta, a operadora, do mesmo xeito que Vodafone e Orange, parecen dispostas a plantarlle cara a Máis Móbil, o cuarto operador do mercado e que está a crecer con forza

21 novs 2017 . Actualizado ás 16:55 h.

Telefónica sumouse a Vodafone e Orange e irrompeu no mercado de ofertas converxentes de baixo custo co lanzamento este martes dunha tarifa baixo o paraugas da súa segunda marca, Tuenti, que, como no caso dos seus competidores, combina fibra e móbil, sen televisión.

Nun comunicado, Tuenti anunciou que pon a disposición de todos os clientes unha oferta de fibra sinxela, dixital e personalizable, sen compromiso de permanencia, coa calidade de Telefónica e a partir de 36 euros ao mes.

Desta forma, Telefónica pon a disposición de Tuenti a súa rede de fibra, con máis de 18,6 millóns de unidades inmobiliarias a 30 de setembro pasado, para conformar unha proposta converxente alternativa a Movistar .

Con esta oferta, a operadora, do mesmo xeito que Vodafone e Orange, parecen dispostas a plantarlle cara a MásMóvil, o cuarto operador do mercado e que está a crecer con forza no segmento das ofertas converxente de baixo custo.

MásMóvil lanzou en xaneiro pasado a súa oferta converxente baixo a marca Yoigo apostando polos datos móbiles e asegurando que os prezos das súas tarifas supuñan un aforro de entre o 20 e o 30 % con respecto a outras ofertas similares existentes no mercado.

Posteriormente, Vodafone irrompeu neste mercado en maio con Lowi, cunha oferta sen liña fixa nin televisión, que sólo inclúe fibra de 50 Mbps e móbil, con chamadas sen límite e cuxo prezo oscila en función dos datos móbiles contratados (entre 1 e 8 gigas).

Un mes despois, Orange reforzou a súa oferta converxente con Amena, unha das súas segunda marcas, cunha tarifa converxente fixo-móbil con fibra e chamadas ilimitadas, que inclúe fibra de 50 Mbps (con 5Mb de subida) e conta con dúas modalidades segundo o volume de datos móbiles, de 4 gigas ou de 25 gigas.

Estas tarifas metían presión a Telefónica e o seu presidente, José María Álvarez-Pallete, recoñeceu que a operadora estaba «repensando» a súa estratexia no segmento máis económico dos seus paquetes converxentes.