Air Berlin, a segunda aeroliña de Alemaña, declárase insolvente

EFE

ECONOMÍA

ODD ANDERSEN | AFP

Deixou de recibir apoio financeiro do seu accionista maioritario, Etihad Airways

15 ago 2017 . Actualizado ás 15:52 h.

Air Berlin, a segunda aeroliña de Alemaña , declarouse insolvente tras deixar de recibir apoio financeiro do seu accionista maioritario, Etihad Airways.

Air Berlin solicitou no xulgado de primeira instancia e instrución de Berlin-Charlottenburg abrir un proceso de insolvencia para seguir coa súa reestruturación.

A aeroliña alemá recibía desde hai anos inxeccións financeiras do seu accionista maioritario, Etihad, para manterse á boia pero esta semana a compaña árabe non vai facilitar o crédito acordado.

No entanto, a segunda compaña aérea de Alemaña vai seguir adiante cun crédito de 150 millóns de euros do Goberno do seu país, que apoia, do mesmo xeito que o grupo de aeroliñas Lufthansa, a Air Berlin nos seus esforzos de reestruturación.

Lufthansa garante que os avións que aluga a Air Berlin e que son os mesmos que usan as aeroliñas do seu grupo Eurowings e Austrian Airlines poidan ser xestionados como ata agora.

Ademais, Lufthansa negocia con Air Berlin a adquisición de parte da compaña e ofrécelle a posibilidade de contratar persoal, contactos que, segundo a primeira compaña alemá, prevese cheguen pronto a un acordo positivo.

Mediante o proceso de insolvencia que solicitou Air Berlin, a dirección da compaña seguirá a cargo de a mesma e esta continuará funcionando con normalidade polo que os billetes comprados son válidos, levarán a cabo os voos previstos e pódense reservar novos voos.

A cotización en bolsa das accións de Air Berlin foi interrompida despois de que baixasen ata un 48 %.

Air Berlin, que está fortemente endebedada, e opera voos tamén desde Santiago decidiu o ano pasado reducir a súa flota ata 75 avións e recortar 1.200 empregos, e a finais do mesmo, en decembro, vender a Etihad Airways a súa participación na filial austríaca Niki por 300 millóns de euros.

A compaña alemá quería concentrarse na súa oferta de voos en Alemaña, Italia, os países nórdicos e Europa do Leste.

Tamén desexaba crear un novo grupo aéreo xunto con TUIfly, a aeroliña a destinos vacacionais do grupo turístico TUI, pero os plans fracasaron.

A comezos de xuño o Goberno alemán analizou a solicitude de avais da compaña aérea Air Berlin á cidade-estado de Berlín e ao estado federado de Renania do Norte-Westfalia.  En 2016 tivo unha perda marca de 782 millóns de euros, un 75 % máis que en 2015, polos custos de reestruturación e depreciacións.