Bagnaia confirma o dominio de Ducati en San Marino

La Voz

DEPORTES

DANILO DEI GIOVANNI

O piloto italiano conseguiu a súa terceira pole da tempada no circuíto Maco Simoncelli e unha nova marca de volta rápida

18 sep 2021 . Actualizado ás 16:49 h.

O italiano Francesco «Pecco» Bagnaia (Ducati Desmosedici GP21) confirmou o dominio de Ducati nos adestramentos oficiais para o gran premio de San Marino e a Riviera de Rímini de motoGP ao lograr a súa terceira «pole position» da tempada no circuíto «Marco Simoncelli» de Misano Adriático e unha nova marca de volta rápida. Bagnaia rebaixou en doce milésimas de segundo a anterior marca da categoría para situalo en 1:31.065, e foi o primeiro dos pilotos de Ducati, pois o fabricante de Borgo Panigale colocou a catro dos seus pilotos entre os cinco primeiros, co australiano Jack Miller segundo, o español Jorge Martín cuarto e o francés Johann Zarco, quinto.

Nada máis comezar a primeira clasificación púidose ver unha clara estratexia de equipo ao saír a rodar xuntos tres dos pilotos de Honda que debían pasar por este «filtro», co alemán Stefan Bradl primeiro, Marc Márquez tras el e Alex Márquez por detrás de ambos, coma se o alemán fose facer as veces de «lebre», e nesa orde comezaron a reflectirse os seus nomes na táboa de tempos. Por detrás deles outro español, Iker Lecuona (KTM RC 16), quitoulles a primeira posición, aínda que en realidade o resto de pilotos estaban neses momentos no seu primeiro intento de volta rápida e a Lecuona dobregáronlle os italianos Enea Bastianini (Ducati Desmosedici GP20) e Valentino Rossi (Yamaha YZR M 1), que pouco despois se foi polos chans na curva quince.

Mentres Bastianini aguantou na primeira praza, o que non sucedeu con Rossi tras a súa caída -a segunda da fin de semana-, ao que superou o seu compatriota Franco Morbidelli (Yamaha YZR M 1), mentres o de Repsol Honda recuperou terreo e púxose terceiro, o que aínda non lle daba o pase á segunda clasificación. Na segunda saída a pista mesma estratexia dos pilotos de Honda , con Stefan Bradl -que fixo un inestimable e claro traballo de equipo- seguido polos irmáns Márquez, Marc e Alex, en busca dunha mellora dos seus rexistros persoais que lle permita ao oito veces campión do mundo pasar á segunda clasificación e mellorar a súa posición na formación de saída.

Marc Márquez conseguiu o seu obxectivo ao situarse segundo, a unha décima e media de Bastianini, mentres que o xaponés Takaaki Nakagami, que chegara a estar segundo, foise ao chan na curva 10 e quedou terceiro. O piloto de Repsol Honda conseguira o seu obxectivo e estaba na segunda clasificación xunto a Enea Bastianini, mentres que quedaron fose pilotos da talla de Franco Morbidelli, Valentino Rossi, Brad Binder (KTM RC 16), Alex Márquez, Miguel Oliveira (KTM RC 16) ou Andrea Dovizioso (Yamaha YZR M 1).

Bagnaia foi o primeiro líder da segunda clasificación, aínda que lle durou pouco a súa posición pois por detrás chegou Fabio Quartararo para superalo e tamén Aleix Espargaró (Aprilia RS-HP), que se puxo líder, pero o ritmo de volta rápida resultou frenético, con sucesivos liderados de Bagnaia e Jorge Martín (Ducati Desmosedici GP21), mentres por detrás deles púxose Marc Márquez, sempre pendente das evolucións dos pilotos de Ducati. Pero no seu segundo intento de volta rápida, pegado ao rebufo de a moto de «Pecco» Bagnaia, o piloto de Repsol Honda foise ao chan na curva nove cando era cuarto, moi lonxe para poder intentar volver ao seu taller a por a segunda moto, como tamén Alex Espargaró (Aprilia RS-GP), que se foi ao chan na curva 15.

Por diante, Bagnaia intentou dobregar o mellor tempo de Fabio Quartararo, que era líder, e conseguiuno, ademais con nova marca de volta rápida ao rodar en 1:31.065, en lugar do 1:31.077 que o pasado ano estableceu o español Maverick Viñales coa Yamaha, mentres que o francés, no seu intento de mellorar, foise polos chans na curva 1, o que practicamente lle entregou en bandexa a «pole position» ao italiano.

Tras Bagnaia, dobrete de Ducati que colocou ao australiano Jack Miller segundo, con Quartararo, Jorge Martín, Johann Zarco e Pol Espargaró (Repsol Honda RC 213 V) na sexta posición. Marc Márquez viuse relegado á sétima posición, terceira liña da formación de saída, xunto a Aleix Espargaró e Alex Rins (Suzuki GSX RR), e xa na cuarta liña concluíron Maverick Viñales, Joan Mir e Enea Bastianini.