O Deportivo acumula máis socios que equipos de Primeira e Segunda

DEPORTES

MARCOS MIGUEZ

Só Espanyol e Málaga teñen máis abonados na categoría de prata

30 sep 2020 . Actualizado ás 09:02 h.

A afección do Deportivo é diferente. É unha cidade arraigada a un escudo. A un club que dá igual como o pase. Os seareiros seguen aí. Non hai pandemia que os free nin categoría que os á parte. Seguen aí. Son moitos os equipos de Primeira e Segunda División que aínda non presentaron a súa campaña de abonados para esta tempada xa en xogo. A incerteza, o non saber que número de afeccionados poderá entrar ao campo e como facer dita selección, xerou que algúns clubs opten por paralizar a campaña ata ter claro o procedemento que marcarán as autoridades sanitarias.

Os que si optaron por manter a normalidade e seguir adiante aplicaron descontos especiais para compensar os partidos sen público da pasada tempada; e mesmo os recentemente descendidos á categoría de prata, como Espanyol ou Leganés, decidiron realizar unha renovación automática a todos os socios vixentes, modelo que tamén elixiu o Xetafe para os seus 13.000 abonados do curso anterior.

Pero a fidelidade branquiazul xa quedou reflectida nas primeiras 24 horas. En tan só un día 5.000 persoas optaron por abonar os 50 euros que supoñen a reserva de praza en Riazor. Deses 5.000, 851 foron altas novas. Os últimos datos ofrecidos polo club revelan que contan cunha masa social formada por 16.244, deles, 2340 corresponden a altas novas.

Esta cifra supón que, o Deportivo conta con máis abonados que todos os equipos de Segunda División fóra de Espanyol e Málaga, e que Selecta, Osasuna, Xetafe, Cádiz, Eibar e Huesca no caso da máxima categoría. Con estes datos, a masa social do club branquiazul sitúase en cifras de Primeira, en concreto no posto número 16 dos 42 clubs que conforman o fútbol profesional, a pesar de militar en Segunda B.

A campaña de abonados do Deportivo conta con dúas fases. Un primeiro pagamento de 50 euros que permite manter a localidade, a antigüidade como socio e o resto de vantaxes vinculadas ao carné, sexa cal for a zona de Riazor. E unha segunda que se porá en marcha unha vez permítase o acceso dos afeccionados ao estadio, momento no que se establecerán os prezos definitivos dos abonos.

O próximo 18 de outubro, os de Fernando Vázquez estrearanse en Segunda B contra o Salamanca en Riazor. Un partido no que o club xa traballa para poder albergar nas súas bancadas preto de 4.000 afeccionados.

A metade dos equipos de Primeira, sen campaña activa

Dez dos vinte equipos que conforman a Primeira División seguen sen presentar a súa campaña de abonados. No caso de Segunda, nove dos vinte e dous clubs da categoría elixiron a mesma opción e agardan que a incerteza con respecto á entrada de público nas bancadas despéxese.

A fidelidade do curso pasado converteuse en descontos de ata o 75 % nalgunhas das ofertas polas que optaron clubs como o Cádiz para captar abonados. Outros, como o Betis, elixiu unha opción pola que o abonado só terá que pagar polos partidos que asista e nos que a capacidade sexa reducido, e a totalidade dos encontros que se disputen co 100 % da capacidade, asista ou non ao estadio.