Duelo ao sol na Ribeira Sacra

DEPORTES

CARMELA QUEIJEIRO

A cita ourensá co Campionato de Galicia de Ralis debe aclarar a pugna polo título en condicións de esixencia para a mecánica

21 sep 2018 . Actualizado ás 05:00 h.

Os tramos do Rali Ourense Ribeira Sacra son dabondo coñecidos no panorama automobilístico nacional, desde o mítico Castro de Beiro ás especiais que merodean desde Maceda a Luíntra ou as proximidades do Canón do Sil.

E é que a cita do final do verán pode clarificar un duelo moi pechado no alto da xeral do Campionato de Galicia de Ralis e moitas das clasificacións das diversas categorías expostas nun certame que volve confirmar o seu poder de convocatoria cunha longa grella de saída e co reclamo máis atractivo para a afección.

A competición iniciarase no horario nocturno de hoxe (20.00 horas), con cinco quilómetros dun tramo lendario como é o de Castro de Beiro, situado ademais moi preto da capital da provincia. Só unha primeira toma de contacto, pero ofrecerá sin duda as primeiras pistas para unha loita que se concentrará na intensa xornada sabatina.

As previsións meteorolóxicas sitúanse roldando os 30 graos de máxima e a esixencia iniciarase ás 9.05 no percorrido entre Maceda e Baldrei. Deses poucos máis de 11 quilómetros pasarase aos 10 do tramo San Miguel - Luíntra, nun bucle que se repetirá dúas veces ao longo da mañá.

Pola tarde, desde as 16.55 horas e cun escenario máis definido en canto ás clasificacións, as paisaxes do Canón do Sil serán outro reclamo para os seguidores da carreira, na dobre pasada polo trazado de Caxide a Cerreda, case oito quilómetros de envelenadas curvas e paellas. A dobre pasada se intercalará cos algo máis de 10 quilómetros correspondentes ao debuxo do tramo Vilanova - Luíntra, que levará á sede da escuadra organizadora a unha caravana que partirá na súa última disputa cronometrada desde as 20.35 horas.

Un rali ao estilo das estradas ourensás, nas cales non faltará -a recado-un gran número de fieis seguidores, que acudirán á convocatoria dos primeiros espadas do campionato, un dos máis emocionantes que se disputan nos cinco continentes e ao nivel dun bo número de competicións nacionais. Un total de 424 quilómetros, dos cales 84 exporán unha batalla directa contra o crono. Un cetro está en xogo no berce dos ralis.

Víctor Senra defende a súa renda ante a persecución de Meira e Caamaño

En menos de dous meses, o Rali Ourense Ribeira Sacra e os que pecharán o certame en terras lucenses do San Froilán e o Comarca dá Ulloa, dilucidarán a clasificación do Campionato de Galicia de Ralis, convertido nun pulso a tres bandas entre Ford Festa R5 que Víctor Senra conduce para Yacar Racing e as súas dous inmediatos perseguidores.

De momento, o de Dumbría avantaxa en 208 puntos a un Alberto Meira que está espremendo a lume de biqueira as prestacións da súa Mistsubishi Lancer Evo X. A fenda aínda é demasiado escasa a falta de tres carreiras e trátase ademais dos vencedores das dúas últimas edicións, pilotos moi regulares e cun notable xene competitivo. Tras os seus pasos, está aínda preto o puxante Iago Caamaño, que con Festa R-5 da Escuadra Lalín-Deza, tamén promete dura batalla nos tramos ourensáns e no desenlace da competición autonómica.

Máis atrás están Jorge Pérez co Renault Clío R3 e Tino Iglesias Cores, que se mostrou como o máis rápido entre os N5.

Xunto a eles, tres homes que coñecen ben o terreo, xogarán a baza do factor local. Por unha banda Félix Macías será un piloto a ter en conta cun Subaru Impreza WRX que o da Veiga fai render a un gran nivel. Doutra parte, Toño Gómez é un veterano que está seleccionando este ano as súas saídas co Citroen DS3 N5 e tamén ofrecerá espectáculo Emilio José Vázquez, aos mandos dun Citroen ZX Kit Car. Nunha grella que superará os 130 vehículos, tampouco se pode deixar de lado a pugna pechada nas distintas Copas e Trofeos do campionato.