Carlos Sainz asina por Mclaren para substituír a Alonso en 2019

Colpisa

DEPORTES

ANDREJ ISAKOVIC | AFP

O piloto abandona Renault e substituirá a Fernando Alonso na escuadra británica

16 ago 2018 . Actualizado ás 16:09 h.

A retirada de Fernando Alonso da Fórmula 1 tivo a súa primeira consecuencia na grella da tempada 2019 xa: McLaren confirmou a fichaxe de Carlos Sainz para a próxima campaña. O madrileño é o elixido para substituír ao bicampión asturiano, despois de varios meses de negociacións nos que mesmo se especulou cunha posible aliñación española para a seguinte campaña. Sainz ve así unha saída a unha situación moi comprometida na que se quedou inmerso tras a fichaxe de Daniel Ricciardo por Renault. O español víase apeado da escuadra francesa, tendo en conta que a súa cesión por parte de Red Bull finalizaba esta campaña. Con todo, substituír a Ricciardo no equipo das bebidas enerxéticas pasou de ser unha lóxica opción a unha remota posibilidade. A puxante figura de Pierre Gasly, que con toda probabilidade será o novo compañeiro de Max Verstappen, fixo caer enteiros a candidatura de Sainz, que viu en serio perigo o seu futuro na Fórmula 1.

Foi o propio Fernando Alonso quen intercedeu por el. Zak Brown, CEO de McLaren , consultou ao asturiano sobre quen podería ser o seu substituto, no caso de que se fose, e o nome de Sainz (a propósito de que podía botarlle unha man) xurdiu de inmediato. O fillo do lendario bicampión do mundo de rallies e do Dakar está moi ben considerado no paddock da Fórmula 1, e en sólo catro anos a súa figura xa se vinculou a lendarias escuadras como Ferrari ou mesmo Mercedes no pasado. A vinculación de Sainz con McLaren rompe así as cadeas que lle unían coa estrutura Red Bull, principais valedores do madrileño durante toda a súa carreira, pero tamén o seu principal freo á hora de avanzar na Fórmula 1. A idiosincrasia da pirámide do equipo austriaco ten tantas vantaxes como inconvenientes: garante apoio económico ata chegar á Fórmula 1 a cambio de que decidan o destino sen piedade. Non todos son Sebastian Vettel, o mellor exemplo ao que todos queren imitar, e por iso pódense producir situacións como a de Sainz, que se viu atrapado entre o eixo e a roda en canto a súa idade xa non lle permitiu ser considerado unha nova promesa.

Nas súas primeiras palabras como piloto de McLaren, Sainz xa xurou amor eterno e bicou o escudo. «É algo que levo querendo moito tempo e estou moi ilusionado co seguinte capítulo da miña carreira. Fun afeccionado de McLaren desde que teño uso de razón. É un emblema deste deporte e unha escuadra cunha tradición incrible, e entre a listaxe de pilotos que defenderon as cores de McLaren ao longo dos anos están os grandes da Fórmula 1. Fernando é un deles, por suposto, así que para min é especial ocupar o seu asento e representar á próxima xeración de pilotos españois ao volante dun McLaren», destaca o madrileño.

Carlos Sainz disputará en 2019 a súa quinta tempada en Fórmula 1, tras o seu paso por Toro Rosso e Renault. A súa experiencia nestes anos converteralle no teórico líder do equipo, aínda que terá que competir con Stoffel Vandoorne ou Lando Norris. Un deles será o seu substituto, aínda que McLaren non dixo quen aínda. Desde o equipo aseguran que a presenza do español manteralles en liña ascendente, especialmente nun ano que será vital antes do cambio normativo de 2020. «Estamos tremendamente ilusionados por incorporar a Carlos como piloto de McLaren. Levamos un tempo seguíndolle de preto e considerámoslle como un dos mellores talentos da próxima xeración que está a irromper na Fórmula 1. Carlos vai achegar a perfecta combinación de mocidade e experiencia. Aínda que só teña 23 anos, vai afrontar a súa quinta tempada nesta categoría e vai achegar moitísima experiencia que adquiriu tanto na Fórmula 1 como co noso socio, Renault», destaca o novo xefe de Sainz, Zak Brown.

O acordo de Sainz con McLaren é de dous anos, algo que non é para nada sorpresivo. Todos os contratos e renovacións de pilotos expiran, como moi tarde, en 2020, xa que é cando se ten que asinar un novo Acordo da Concordia (ou o seu substituto), que é o marco normativo similar a un convenio laboral polo que se reparten as ganancias dos equipos coa organización do campionato do mundo.