Jorge Prado: «Agora son máis duro»

DEPORTES

El piloto gallego Jorge Prado
O piloto galego Jorge Prado KTM

O precoz lucense supera as súas propias expectativas ao pelexarlle o Mundial de MX2 ao actual campión

17 abr 2018 . Actualizado ás 17:44 h.

Jorge Prado (Lugo, 2001), piloto oficial de KTM no Mundial de motocrós na súa categoría MX2, é unha das promesas máis firmes do deporte galego de alto nivel. A competición non lle arredra a este campión do mundo de 65 cc e de Europa de 125 cc e iso é o que transmite a súa voz en pleno mellor arranque de tempada da súa incipiente traxectoria deportiva. Cando se expuxo entrar entre os cinco primeiros, con cinco datas cumpridas xa lle está disputando o campionato ao defensor do título, Pauls Jonass.

-Como se atopa nestes momentos?

-Ben, acabo de chegar a casa, de maneira que agora toca recuperar e volver preparar a seguinte carreira, en Rusia , o 1 de maio.

-Entraba este inicio de tempada dentro das súas estimacións?

-Non se se exactamente o posto que ocupo, pero non me podo queixar. Tiven uns problemiñas na primeira carreira (Arxentina), pero no debut sempre pasa algo. Ademais, viña de haber empezado coa moto só dúas semanas antes tras a lesión de pretemporada [sufriu unha fisura no cóbado]. A partir de entón, os resultados acompañaron e púidenme subir ao podio.

-Cre que esta dinámica se sosterá ao longo da tempada?

-Imos polo bo camiño. Hai que estar moi concentrado para non cometer erros.

-Mellorar as súas expectativas condiciónalle a formulación do seu futuro a medio prazo, con vistas ao Mundial do MXGP?

-Agora mesmo concéntrome en sumar puntos, ser constante e acadar o liderado do campionato. Cada vez achegámonos máis.

-Pois parece que o ten a tiro de pedra.

-Estivo moi lonxe, despois recortei e agora está máis preto, pero o campionato é moi longo.

-Unha vintena de probas. Non se lle fai longo?

-É un pouco pesado, si. É complicado manter tanto tempo a forma física, pero tamén a esixencia e a concentración a nivel mental. Ambos os aspectos son complexos de manexar. Cuesta empurrar mentalmente cada fin de semana e o físico nótao. Por iso, intento afrontalo todo do modo máis relaxado posible.

-O físico pasoulle factura con aqueles desmaios da tempada pasada debidos á calor. Teme que regresen?

-Para nada. Xa está superado. Foi a calor desas dúas carreiras, nada serio. Puiden continuar ben. Este ano non haberá este problema.

-Como lle cambiou mudarse a vivir a Italia para adestrarse ao lado de Tony Cairoli?

-Pois eu creo que en realidade adestrarnos xuntos é bo para os dous. El, cos anos que leva e con nove mundiais no seu palmarés, está nun punto da súa vida no que adestrarse vaille pesando. Digamos que, nese sentido, eu son unha motivación para el. E, sen dúbida, Tony para min supón unha oportunidade incrible.

-En que cre que mellorou ata o momento?

-Pois física e mentalmente, sin duda. Agora son máis duro que a tempada pasada. Tamén mellorei bastante no set up da moto co equipo. Non houbo moitos cambios, en verdade, pero foron moi positivos.

-E en que cre que debe mellorar aínda?

-Pois en todo. Hai moita marxe de mellora. En todo, de verdade.

-Séntese seguido desde Galicia?

-Pois si. Xusto acabamos de competir en Portugal e baixou moita xente non só de Galicia en xeral, senón de Lugo en particular. Moita xente que facía tempo que non vía, uns cinco ou seis anos, e que aproveitei para saudar. Pero, sobre todo, foi moi motivador correr diante da xente da túa cidade.

«Pásome o día pensando no motocrós»

O piloto lucense deu un salto de calidade sen precedentes á súa carreira. Este cambio radical traduciuse nuns excelentes resultados nos cinco grandes premios disputados ata o momento. Aínda por riba, o seu precocidad con aroma de marca histórica invita a ser optimista desde leste mesmo momento.

-Con este paso adiante, cambiou a súa perspectiva do motocrós con respecto á do neno que se subiu por primeira vez a unha moto?

-Non, porque desde un primeiro momento esixinme bastante, tanto nos adestramentos como nas competicións. A diferenza é que agora me atopo moi ben. Creo que será un ano duro, pero tómome esta tempada dun xeito diferente. Síntome mellor co equipo e vivo as carreiras dun modo máis relaxado

-Pero segue gozando no día a día?

-O obxectivo é sempre estar contento amais da moto. Iso é moi importante. Se non che gusta o que fas, é imposible lograr obxectivo algún. E eu divírtome moitísimo co motocrós.

-Como xestiona mentalmente as carreira, tamén en relación ao perigo que pode correr nun deporte de risco como leste?

-O importante é acudir o máis relaxado posible. Pensar todo o día no perigo que corres quítache enerxía. Eu intento pensar nos puntos nos que debo traballar para mellorar. Niso concéntrome.

-Pero non desconecta de ningún xeito para relaxarse entre carreiras?

-En verdade, gústame tanto este deporte que non desconecto moito. Pásome o día pensando no motocrós. Por exemplo, se chego a casa poida que póñame une película, pero como prefira xogar a algo, o xogo seguro que será de motocrós. Ou me poño a ver vídeos deste deporte...