O día do libro celebrarase o 23 de xullo con descontos en todo o país

Laura Inés Miyara
Laura Miyara REDACCIÓN

CULTURA

Imagen tomada en la ourensana rúa do Paseo durante el Día do Libro del 2018
Imaxe tomada na ourensá rúa do Paseo durante o Día do Libro do 2018 Santi M. Amil

O sector do libro busca con esta iniciativa reactivar as vendas, caídas polo covid

08 jul 2020 . Actualizado ás 05:00 h.

As librerías hanse unido para celebrar o Día do Libro o próximo 23 de xullo cun desconto do 10 % ese día en tendas de todo o país. Tras a suspensión, esixida polo confinamento, das actividades previstas orixinalmente para o 23 de abril, esixida polo confinamento polo covid-19, e unha forte caída nas vendas como consecuencia da pandemia, a Federación de Gremios de Editores de España decidiu lanzar esta medida para impulsar o sector.

«É un día do libro un pouco estraño. Vaise celebrar, pero fóra de data, co cal as circunstancias son moi distintas ao que planeara para abril. Farase un desconto do 10 % ese día a todo o mundo nas súas compras e sería bo que a xente aproveitase para facerse con algúns títulos», dixo Pilar Sampedro, presidenta da Federación de Librerías de Galicia.

No medio dunha situación difícil para o conxunto do sector do libro, cun impacto estimado inicialmente nuns 1.000 millóns de euros (800 no mercado interior do libro e 200 no mercado exterior), as librerías buscan facer fronte «aos efectos que a pandemia tivo no conxunto das empresas e tratar de reactivar as súas actividades nun contexto difícil», segundo explicou a Federación nun comunicado.

Á hora de aproveitar o desconto, Sampedro recomendou algúns dos últimos lanzamentos: «Javier Sierra acaba de sacar A mensaxe de pandora. Tamén Carmen Mola publicou A nena e Jöel Dicker, O enigma do cuarto 622. En galego, Inma López Silva publicou Ou libro dá filla, Lorenzo Silva, O mal de Corcira, Arantza Portabales, Beleza Vermella. Tamén recomendo Un lume azul, de Pedro Feijoo, e Infamia, de Ledicia Costas».

Ademais, continúa a campaña iniciada en redes sociais denominada #TodoEmpiezaEnUnaLibrería #TotComençaEnUnaLlibreria #DenaHastenDaLiburudendan #TodoComezaNunhaLibraría, que se desenvolve desde o 1 de xuño e busca pór en valor a importancia das librerías dentro da cadea do libro. Nesta campaña están a participar autores e personaxes coñecidos do mundo da cultura e os medios de comunicación, así como libreiros, editores e lectores que decidiron sumarse á iniciativa elaborando vídeos ou publicando mensaxes a través das súas redes ou a través dos perfís da campaña.

A Asociación de Cámaras do Libro de España reclama a adopción de medidas como incentivar en todo o territorio a adquisición de libros a través do sistema libreiro, activar un plan de compras para bibliotecas públicas, escolares e universitarias ou a posta en marcha dun bono-libro, segundo informou Efe.