O sector do libro busca con esta iniciativa reactivar as vendas, caídas polo covid
08 jul 2020 . Actualizado ás 05:00 h.As librerías hanse unido para celebrar o Día do Libro o próximo 23 de xullo cun desconto do 10 % ese día en tendas de todo o país. Tras a suspensión, esixida polo confinamento, das actividades previstas orixinalmente para o 23 de abril, esixida polo confinamento polo covid-19, e unha forte caída nas vendas como consecuencia da pandemia, a Federación de Gremios de Editores de España decidiu lanzar esta medida para impulsar o sector.
«É un día do libro un pouco estraño. Vaise celebrar, pero fóra de data, co cal as circunstancias son moi distintas ao que planeara para abril. Farase un desconto do 10 % ese día a todo o mundo nas súas compras e sería bo que a xente aproveitase para facerse con algúns títulos», dixo Pilar Sampedro, presidenta da Federación de Librerías de Galicia.
No medio dunha situación difícil para o conxunto do sector do libro, cun impacto estimado inicialmente nuns 1.000 millóns de euros (800 no mercado interior do libro e 200 no mercado exterior), as librerías buscan facer fronte «aos efectos que a pandemia tivo no conxunto das empresas e tratar de reactivar as súas actividades nun contexto difícil», segundo explicou a Federación nun comunicado.
Á hora de aproveitar o desconto, Sampedro recomendou algúns dos últimos lanzamentos: «Javier Sierra acaba de sacar A mensaxe de pandora. Tamén Carmen Mola publicou A nena e Jöel Dicker, O enigma do cuarto 622. En galego, Inma López Silva publicou Ou libro dá filla, Lorenzo Silva, O mal de Corcira, Arantza Portabales, Beleza Vermella. Tamén recomendo Un lume azul, de Pedro Feijoo, e Infamia, de Ledicia Costas».
Ademais, continúa a campaña iniciada en redes sociais denominada #TodoEmpiezaEnUnaLibrería #TotComençaEnUnaLlibreria #DenaHastenDaLiburudendan #TodoComezaNunhaLibraría, que se desenvolve desde o 1 de xuño e busca pór en valor a importancia das librerías dentro da cadea do libro. Nesta campaña están a participar autores e personaxes coñecidos do mundo da cultura e os medios de comunicación, así como libreiros, editores e lectores que decidiron sumarse á iniciativa elaborando vídeos ou publicando mensaxes a través das súas redes ou a través dos perfís da campaña.
A Asociación de Cámaras do Libro de España reclama a adopción de medidas como incentivar en todo o territorio a adquisición de libros a través do sistema libreiro, activar un plan de compras para bibliotecas públicas, escolares e universitarias ou a posta en marcha dun bono-libro, segundo informou Efe.