O fotógrafo Héctor Santos-Díez expón nos Estados Unidos nunha mostra colectiva sobre as transformacións e os espazos urbanos en Iberoamérica
14 oct 2019 . Actualizado ás 08:35 h.O fotógrafo galego Héctor Santos-Díez exhibe a súa obra nos Estados Unidos nunha mostra conxunta sobre a transformación urbana en España e América Latina que organiza a Asociación de Agregados Culturais Iberoamericanos en Washington . A exposición acollerá dous traballos de Santos-Díez nos que recolle o labor de rehabilitación levada a cabo na praza do Curro de Noia (deseñada polo gabinete de arquitectos Salgado e Liñares) e a reforma e adecuación do edificio sede do Rexistro da Propiedade de Vigo (por Jesús Irisarri e Guadalupe Piñera).
Cada un dos dous proxectos verase representado na mostra con dúas fotografías en gran formato, ademais doutras catro para a súa proxección. A exposición abrirá o sábado (ata o 27 de outubro) na galería Dupont Underground, nunha iniciativa que goza do respaldo do programa Spain Arts & Culture.
Coruñés nado circunstancialmente en Madrid, Santos-Díez (1973) é un dos máis prestixiosos fotógrafos especializados en arquitectura do panorama español e cuxa formación como arquitecto abandonou para dedicarse a retratar construcións, edificios, interiores, obras, prazas, rúas... Non desatendeu así a chamada dunha vocación na que se iniciou sendo aínda un neno cando xogaba no laboratorio de revelado de branco e negro que tiña o seu pai. Comezou testando esa vocación, lembra, dando clases de fotografía na asociación Alexandre Bóveda «cando aínda non había cámaras dixitais».
Enseguida empezou a colaborar con algún departamento da Escola de Arquitectura da Coruña e algunhas publicacións especializadas. Cando decidiu profesionalizarse, de forma natural e inopinada inclinouse pola arquitectura. Hoxe traballa con estudos, revistas, gabinetes de deseño interior, administracións, construtoras... E, cámara en man, xa non concibe outro tipo de obxectivos. «Tampouco teño tempo», subliña.
A crise do ladrillo, di, non afectou o seu volume de traballo, aínda que talvez, matiza, viuse obrigado a axustar algún orzamento á baixa. De feito, explica, debido á caída de pedidos aos arquitectos, estes víronse obrigados a publicitar máis o seu labor, razón pola que requiren máis os seus servizos fotográficos.