CONTIDO PATROCINADO

O Black Friday de Chollometro: ¡como non perderse ningún choio!

A xornada comercial do Black Friday, que terá lugar a partir do 23 de novembro, contará con miles de ofertas en todo tipo de produtos. Contámosvos como atopar as que máis poidan interesarnos, nun ano marcado pola crise sanitaria e no que as compras online van dispararse máis que nunca

23 novs 2020 . Actualizado ás 05:00 h.

Cada ano, a finais de novembro, ten lugar o chamado Black Friday, o día no que multitude de tendas levan a cabo numerosas ofertas e promocións en todo tipo de produtos. Esta importante xornada comercial ten a súa orixe nos Estados Unidos, pero desde instaurouse en España converteuse en toda unha tradición para nós: cada vez son máis os que agardan este día para conseguir levar a casa as mellores gangas.

O Black Friday chegou a ser o que é porque supón o pistoletazo de saída á tempada de compras do Nadal. Aínda que a variedade de produtos aumentou, a categoría de tecnoloxía segue sendo a máis demandada. Isto débese, sobre todo, a que os prezos destes artigos son máis elevados, polo que os descontos compensan máis.

A pandemia actual de coronavirus terá unha repercusión sen precedentes no comercio electrónico, e estes novos hábitos de consumo veranse reflectidos neste Black Friday: aumentarán as compras online para evitar as situacións típicas destas datas, como longas colas, conxestión nos puntos de recollida ou aglomeracións.

O bo é que teremos miles de grandes ofertas a un clic, e poderemos aforrar en multitude de produtos que se axusten aos nosos gustos e necesidades. Con todo, tal avalancha tamén pode chegar a desorientarnos, e cabe a posibilidade de que, unha vez pasada a data, deámonos conta moi ao noso pesar de que deixamos pasar algunha promoción que quixésemos aproveitar e que non chegamos a ver.

Consellos para atopar as mellores ofertas

O 'Black Friday' é un día para facer as compras desde o computador, sentado fronte ao escritorio e investigando cal é o mellor desconto de entre a multitude de ofertas que hai na rede. O mellor de que este día se estendese tanto é que non só tes un día para comprar, senón que é posible conseguir ofertas durante varias xornadas, desde o comezo da semana (23 de novembro) ata o Cyber Monday (30 de novembro).

Para non perderse nada, é posible aplicar os seguintes trucos:

  • Elaborar unha lista cos produtos que desexamos adquirir: meditar ben o que se necesita e non comprar de forma impulsiva.
  • Utiliza redes sociais: a clave para identificar os choios máis zumentos é utilizar plataformas que mostren as ofertas segundo os nosos intereses e estean verificados polo resto de usuarios. A mellor ferramenta para iso é Chollometro, a maior comunidade de compras online en España. A súa comunidade sempre vai tras as mellores ofertas da rede, e resulta moi útil durante todo o ano, pero é precisamente no Black Friday cando podemos observar todo o seu potencial: mostra as ofertas de máxima calidade, 100% reais.
  • Non perdas o tempo visitando todas as webs: en Chollometro, cada unha das ofertas ten decenas de comentarios e dáse aínda máis importancia a estas opinións cunha especie de termómetro que indica como de recomendable e interesante para os usuarios é esta rebaixa (canto máis alta é a temperatura da oferta, mellor valoración ten).
  • Configurar alertas personalizadas: a través da aplicación móbil de Chollometro é posible recibir información inmediata sobre produtos que poidan interesarnos especialmente. Isto último é moi importante, porque moitos dos choios son tan zumentos que se esgotan moi rápido, polo que recibir a información en tempo real dános unha gran vantaxe.

 Chollometro, a mellor selección de descontos

Durante o ano pasado xa se compartiron máis de 11.000 ofertas en Chollometro, e máis de 2,8 millóns de españois visitaron esta plataforma durante aquela semana. De feito, un terzo de todas as compras online realizadas no noso país no Black Friday de 2019 foron consultadas previamente polos compradores en Chollometro, o cal demostra ata que punto valoran a información e recursos que lles brinda esta ferramenta.

Para facelo aínda máis doado, Chollometro conta cunha sección específica dedicada ao Black Friday, que xa se pode consultar para botar unha ollada ás moitas ofertas que xa aparecen. En cada choio podemos comprobar desde cando e ata cando estará dispoñible a promoción, porque algunhas delas xa deron comezo e non fai falta agardar á xornada do “venres negro”. O coñecido como Cyber Monday, que ten lugar tres días máis tarde e tradicionalmente está aínda máis centrado nas compras por Internet, tamén ten a súa sección propia cos seus correspondentes choios.

Ademais, para non perdernos entre tantos miles de ofertas podemos filtrar por categoría (electrónica, gaming, moda, saúde e beleza, fogar, etc.) Algunhas das ofertas que se publican son mesmo gratuítas, por exemplo certos videoxogos en formato dixital ou entradas para museos.

Non cabe dúbida de que nunha sociedade como a actual, no que as redes sociais, as compras online e Internet en xeral teñen un peso cada vez máis importante (e aínda máis en tempos de pandemia), ferramentas como Chollometro adáptanse como unha luva ás nosas necesidades, e marcan a diferenza á hora de obter o que queremos ao prezo máis baixo posible, e moi especialmente en xornadas como a do Black Friday.