CONTIDO PATROCINADO

Alianza entre Vegalsa-Eroski e a IGP Tenreira Galega

A la firma acudió una representación de los ganaderos con los que colabora la compañía y profesionales del sector. En la imagen, sentados, Joaquín Iglesias, director general de Vegalsa-Eroski; el conselleiro de Medio Rural, José González; y Jesús González, presidente del Consejo Regulador de las IGPs de Carne de Vacuno de Galicia
Á firma acudiu unha representación dos gandeiros cos que colabora a compaña e profesionais do sector. Na imaxe, sentados, Joaquín Iglesias , director xeral de Vegalsa-Eroski; o conselleiro de Medio Rural, José González; e Jesús González, presidente do Consello Regulador das IGPs de Carne de Vacún de Galicia

O acordo permitirá vender a carne de vacún en condicións de exclusividade para a categoría tenreira nos establecementos que Vegalsa-Eroski ten en Galicia, Asturias e Castela e León

10 oct 2019 . Actualizado ás 11:08 h.

A compaña galega de distribución alimentaria Vegalsa-Eroski e a Indicación Xeográfica Protexida Tenreira Galega renovaron e ampliado este martes o seu convenio de colaboración, formalizado por primeira vez xa hai 24 anos, para seguir fomentando conxuntamente o coñecemento e consumo da carne de vacún certificada por esta IGP entre asociacións, institucións e consumidores en xeral, e entre os clientes de Vegalsa-Eroski, en particular. Con este acordo prevén acadar a comercialización de catro millóns de quilos anuais de carne dá calidade amparada por Tenreira Galega. 

Este acordo permitirá comercializar a carne amparada pola indicación xeográfica protexida nas carnicerías e lineais de bandexas que Vegalsa-Eroski ten en en Galicia, Asturias e Castela e León. Isto supón que a carne da IGP Tenreira Galega poderase comprar tanto envasada como ao corte en mostrador tradicional. Ademais de consumila, os clientes poderán coñecela máis de preto. 

Para dar a coñecer o labor ambiental que realizan os gandeiros inscritos no Consello Regulador e o seu respecto pola tradición produtiva e benestar animal, así como para fomentar o coñecemento da carne e o seu consumo obxectivo, o Consello Regulador das IGPs de Carne de Vacún de Galicia e Vegalsa-Eroski realizarán actividades informativas e promocionais orientadas aos consumidores na súa aposta pola calidade, os hábitos saudables, a dieta equilibrada e a seguridade alimentaria.

Comercialización en exclusividade e información ao consumidor

O acordo, que terá unha vixencia de tres anos (2019, 2020 e 2021), permitirá vender a carne de vacún amparada pola Denominación, en condicións de exclusividade para a categoría tenreira, nos lineais de bandexas dos establecementos da rede comercial que Vegalsa-Eroski ten en Galicia, Asturias e Castela e León, coa etiquetaxe propia da IGP correspondente ás tipoloxías Tenreira Galega e Tenreira Galega Suprema ou baixo a etiqueta da marca Eroski Natur. 

En canto á venda de carne de vacún ao corte tradicional en carnicería e mostrador tradicional, poderase realizar con outras carnes con IGP no caso de Asturias, pero sobre todo nos establecementos situados en Galicia e Castela e León tamén se realizará en condicións de exclusividade para a categoría tenreira, xa sexa identificada coa marca Eroski Natur ou coa etiquetaxe propia da IGP. 

Aposta pola compra en orixe

A carne é unha das categorías máis representativas nas compras realizadas aos produtores galegos e así mesmo é sinónimo de calidade diferenciada nos establecementos de Vegalsa-Eroski. Por iso, a compaña mantén unha relación comercial directa con aproximadamente 200 gandeiros inscritos na IGP. 

Esta aposta pola orixe e a calidade fomenta o desenvolvemento sostible da contorna natural e a dinamización da economía local. No último ano, a compaña destinou 348 millóns de euros na compra a provedores locais, o que supón un incremento do 6,2% respecto ao 2017. Dese investimento, 296 millóns corresponden a compras a empresas galegas, 22 a asturianas e 30 a castelán-leonesas. Estas cifras poñen de manifesto as relacións comerciais que a compaña mantén cun total de 1.800 provedores de diferentes sectores produtivos, dos cales practicamente a metade (900) son de proximidade, o que permite que máis do 40% dos produtos dos lineais da compaña sexan locais.