
O Tenerife e o Murcia, con 5.000, os clubs con máis abonados agora mesmo
19 jul 2025 . Actualizado á 19:27 h.Baixo o lema «Se ou sentiches algunha vez, sabes ou camiño de volta» arrincou a principios desta semana a campaña de abonados do CD Lugo. E hai que sinalar hai ganas de que empezo a rodar sobre o terreo de xogo o novo proxecto albivermello, que lidera desde o banco Yago Iglesias.
Nestes primeiros cinco días de campaña, xa retiraron o seu carné 800 abonados, unha cifra que sorprende en parte positivamente. No entanto, este rexistro está en consonancia directa co feito de que comece unha nova era. Chegou unha nova propiedade, un novo técnico e futbolistas ilusionantes, o que afectou nunha afección desexosa de pasar páxina xa destas dúas últimas campañas, que foron agónicas.
O obxectivo é superar os 2.500 abonados e seguir crecendo. Todo dependerá da marcha do equipo, da súa imaxe nos partidos de pretemporada e da chegada de novos reforzos, sobre todo para a parte ofensiva.
Segundo os datos que achega a Federación Española de Fútbol e que recolle Bancada B Pro, a estas alturas de verán só hai dous clubs que superan os 5.000 abonados. Son o CD Tenerife, que consumou o seu descenso esta pasada campaña, e o Real Murcia, outro histórico do fútbol español.
Polo que respecta á cifra de 4.000 abonados, agora mesmo supérana, ademais dos dous clubs mencionados, o Unionistas e o Cacereño.
No que concerne ao fútbol galego, o club que máis abonados ten a estas alturas é o Pontevedra. Sen dúbida, o ascenso á Primeira Federación supuxo un tirón importante entre unha masa social que quere seguir crecendo.
O Racing de Ferrol conta con 1.979 abonados a estas alturas de verán. A pesar de que a resposta da afección albivermella está a ser boa, o Lugo ocupa a penúltima posición no ránking. Supera ao Ourense CF, que ten 500 abonados.
Sen dúbida, estas cifras iranse incrementando co paso das xornadas. Hai que ter en conta moitos destes equipos acaban de iniciar a pretemporada. Queda un mes e medio para que arrinque a competición ligueira, polo que a medida que se achegue esta data, tamén se incrementará o número de abonados que retiren o seu correspondente carné.
Unión co Concello
Hai que destacar que nesta ocasión, o club e o Concello escenificaron esta semana a súa unión nesta campaña de abonados. O lema da campaña «Se ou sentiches algunha vez, sabes ou camiño de volta» está presente en distintos soportes publicitarios distribuídos pola cidade.
Con esta acción conxunta, o club albivermello faise visible no espazo urbano, compartindo a súa mensaxe con toda a cidadanía e dando un paso máis no seu obxectivo de estar preto de quen sente as cores do equipo da súa cidade, nun momento clave para recuperar a ilusión e fortalecer o sentimento de pertenza.
Conluye a primeira semana de pretemporada do equipo
Concluíu a primeira semana de pretemporada do novo Lugo de Yago Iglesias. Hai que destacar que estiveron ao dispor do preparador galego todos os futbolistas do cadro de persoal, os que continúan e os que chegaron novos.
Hai que destacar que o balón foi o gran protagonista de todas as sesións preparatorias que levou a cabo o persoal nas instalacións de Ou Ceao. O equipo descansa este domingo e volve ao traballo o luns. O primeiro amigable xogará o sábado en Viveiro.