Clemencita, moda infantil que conquista Arabia Saudita

Gladys Vázquez REDACCIÓN / LA VOZ

CEE

Lucía Martínez y Sonia González son diseñadoras de Clemencita
Lucía Martínez e Sonia González son deseñadoras de Clemencita

A firma, impulsada por un galego, ten o seu principal mercado lonxe de España. Uns 6.000 nenos visten esta marca con menos de dous anos en tenda

20 ene 2019 . Actualizado ás 05:10 h.

Non cumpriron dous anos como firma, pero a súa influencia traspasou xa as nosas fronteiras. O seu perfil tampouco é o agardado no mundo téxtil, pero el está alí onde ve o negocio. Así empezaba a historia de Clemencita e dun dos seus impulsores, o galego Quique Domínguez. Nacido na localidade coruñesa de Cee en 1991, o seu é en realidade a consultoría. Con catro fillos, foi a inquietude da súa esposa, Lucía Martínez, a que os levou ao deseño e confección de moda infantil.

«Os inicios foron en grao sumo naturais. Queriamos que a roupa dos nosos nenos fose igual e non a atopabamos. Lucía empezou a deseñar de forma freelance e aos poucos a outras familias empezoulles a gustar o estilo. Funcionaron o boca a boca e os contactos. Cando vin o primeiro vestido nun manequín, díxenlle: por que non nos lanzamos», explica Quique.

O máis curioso da súa fórmula de negocio é que non venden online, nin teñen desenvolvidas grandes plataformas, nin demasiadas imaxes nas redes para chegar aos consumidores. O seu é o punto de venda, o contacto directo, e as súas coleccións hanse presentado xa nas feiras de moda infantil máis recoñecidas, mesmo alén do charco. E é que a miles de quilómetros teñen a gran parte dos seus clientes. «Estamos en España, Portugal, Francia, Italia, Venezuela, Bolivia ou Panamá. Agora estamos a producir para un empresario saudita de Riad. Gustoulles un modelo e tivemos que facerlle un redeseño para que se adaptase perfectamente á súa cultura».

A moda de Clemencita pronto estará tamén en Cambados e Vigo. Será o próximo verán, pero recoñecen que Galicia é unha conta pendente. «Faríanos ilusión que tivese máis presenza. Agora mesmo vendemos o 70 % da produción fóra de España. Desde que empezamos, 6.000 nenos vestiron os nosos deseños».

Onde si poderían abrir pronto un novo mercado é en Guinea Ecuatorial. Guillermina Mekuy e Ruslan Obiang, exministra e fillo do presidente do país, apóianos. «O mercado non é grande, pero esta sinerxía pode ser moi importante no futuro». Sinerxías que xa existen en España. Esta firma ten unha relación directa cunha das sagas taurinas máis coñecidas do país, a do recentemente falecido Dámaso González. «Unha das súas fillas, Sonia, deseñou a súa propia liña. Leva o nome do seu fillo, Tristán. Ensinámoslle os deseños e encantáronlle».

Roupa pomposa

Desde Clemencita definen a súa roupa como «pomposa». Pezas desde recentemente nacido ata os 12 anos. Fan mesmo produción personalizada. «O target é medio alto. Hai vestidos desde os 30 euros aos que pasan de 140. Fabricamos en España, o que para nós é un valor engadido. Compramos algunhas teas en París e mesmo temos estampados exclusivos, que para moitas persoas é importante». Polo momento, non se expoñen ter puntos de venda propios, aínda que tiveron ofertas, e estudan con detemento a posibilidade de vender online. «Non estamos seguros da opción de vender pola rede. Non queremos competir cos nosos clientes, as tendas», di Quique Domínguez.