Atunlo e Calvo alíanse para impulsar unha pesqueira sostible de atún en Canarias

La Voz CARBALLO / LA VOZ

CARBALLO

O grupo conserveiro aproveitou a presentación para, ademais, anunciar un novo produto

17 ene 2020 . Actualizado ás 17:30 h.

O Grupo Calvo presentou este xoves en Las Palmas de Gran Canaria o proxecto Atún Canario Sostible, unha iniciativa que persegue promover o proceso de certificación sostible MSC (Marine Stewardship Council) para a pesca de atún listado no arquipélago canario.

Impulsada en colaboración coa empresa Atunlo e co apoio de MSC, esta iniciativa axudará a pór en valor a pesqueira de cana de atún en Canarias, que no futuro podería contar co selo azul MSC, un aval de sustentabilidade recoñecido internacionalmente e que cada vez está a adquirir máis importancia entre os consumidores e a distribución alimentaria.

No acto de presentación, que congregou a confrarías locais e a responsables de cadeas de produción, participaron o director xeral de Pesca do Goberno canario, Carmelo Dorta; o presidente do Cabildo de Gran Canaria, Antonio Morales ; o responsable de pesqueiras de MSC, Alberto Martín; o director xeral do Grupo Calvo, Alberto Encinas ; e o director de compravenda de atún de Calvo, Miguel Peñalva.

Co acto de presentación iniciáronse os traballos de preparación para a certificación, uns traballos que pasan por impartir actividades formativas, identificar confrarías e pescadores interesados, realizar unha preevaluación independente para comprobar o estado da pesqueira e, finalmente, o inicio do proceso de avaliación. Tamén podería incluír, eventualmente, un proxecto de mellora.

Coa consecución do selo azul MSC non só se lograría un aval internacionalmente recoñecido, senón que tamén se dotaría á pesca de atún na rexión dunha maior seguridade e confianza para a canle distribuidora e para os propios consumidores, xa que os produtos de mar que teñen esta certificación poden ser trazados ao longo de toda a cadea de subministración.

Este proxecto forma parte do Compromiso Responsable do Grupo Calvo, unha iniciativa a través da cal a compaña asumiu 17 obxectivos de aquí a 2025 en tres ámbitos de actuación (océanos, medio ambiente e persoas) co fin de transformar todo o seu negocio. «É noso deber contribuír a unha adecuada xestión dos recursos e á protección da biodiversidade», dixo Alberto Encimas durante a presentación.

Calvo aproveitou, ademais, para anunciar unha novidade na súa gama de produtos que xa se comercializa en exclusiva para as illas e que pronto estará dispoñible na península: Atún Calvo de orixe canaria e capturada a cana uno a un.