A Subdelegación do Goberno apoia o peche nocturno do polígono de Bértoa

Santiago Garrido Rial
s. g. rial CARBALLO / LA VOZ

CARBALLO

O alcalde carballés e os empresarios analizaron onte na Coruña coa Garda Civil as posibles medidas a tomar

16 oct 2018 . Actualizado ás 05:00 h.

O peche nocturno do polígono de Bértoa é unha das máis importantes demandas que os empresarios da comunidade de propietarios levan expondo desde hai meses, mesmo anos, e que se reactivou recentemente co novo xerente, baixo o impulso da directiva. Agora parece que está máis preto, porque desde a Subdelegación do Goberno. Ao contrario, mostran a súa disposición a que se faga.

O tema foi abordado onte na sede da institución na Coruña, nunha entrevista na que participaron representantes empresariais; o alcalde, Evencio Ferrero; o tenente coronel da Comandancia da Garda Civil da Coruña, Jorge Bodelón, e a subdelegada, Pilar López-Rioboo.

O peche do polígono implica tamén que o sexa ao tráfico viario, por iso é polo que as implicacións vaian máis aló dunha cuestión local. Os empresarios piden esta medida para previr os roubos. En épocas recentes déronse varios casos de subtraccións, especialmente pola noite, tanto en naves como de furtos de gasóleo nos camións. O horario de peche que se propón é das 23.00 horas ás 6.00 da madrugada.

A subdelegada expresou a «boa disposición a que se implante esta medida, xa que os accesos ao polígono non interfiren con ningunha vía de titularidade estatal e a súa situación xeográfica favorece a súa implantación».

No entanto, con independencia dese peche, tanto o alcalde como os empresarios foron informados de que os axentes da Garda Civil continuarán coas habituais roldas nocturnas, «con independencia de que o peche nocturno se materialice finalmente».

O peche faríase coas barreiras, que xa existen. Desde o Concello lembraron onte que o sistema de control con barreira está instalado na rúa Cobre «grazas ao importante investimento realizado nos últimos dous anos pola Deputación da Coruña e o Concello. Os convenios asinados entre as dúas institucións, por un importe próximo aos 300.000 euros, permitiron crear 78 novas prazas de aparcamento, mellorar a zona verde e acondicionar a capa de rodadura nun total de 3,62 quilómetros de vías, ademais das barreiras».