Unha emprendedora que achega a Ribeira os sabores de Sudamérica

Laura ríos / A. G. RIBEIRA / LA VOZ

BARBANZA

David

Marta Sampedro viu a oportunidade de cubrir un nicho de negocio na cidade

03 ago 2021 . Actualizado ás 05:00 h.

Por moi difíciles que se poñan as cousas, sempre hai alguén disposto a romper a rutina e lanzarse a unha nova aventura empresarial. Marta Sampedro (Ribeira, 1978) é unha desas persoas ás que non lles dá medo arriscarse para materializar os seus propósitos. No seu caso, afirma que o seu gran desexo se cumpriu o pasado 3 de xullo, cando abriu en Ribeira as portas de Abarrotes Marta, un negocio de comida latina e repostería; un local no que a comunidade suramericana pode atopar os produtos dos seus países natais.

Relata que para botar a andar este proxecto non só necesitou do seu enxeño, senón que utilizou estudos de mercado cos que determinar a súa viabilidade. Como resultado disto, a emprendedora comprobou que existía un gran baleiro destes artigos na comarca e que a poboación suramericana que reside aquí estaba disposta a moverse a lugares como Vilagarcía, Milladoiro ou Caldas de Reis para reencontrarse cos sabores da súa terra. A este respecto, a vendedora explica que «decidín montar este negocio porque vin que era unha liña de mercado que quedaba sen cubrir na zona».

Ademais, se na estrañada antiga normalidade xa non era doado iniciar unha actividade empresarial, a chegada da pandemia dificulta moito máis o proceso. En relación a isto, Marta Sampedro admite que algúns elementos imprescindibles, como mobles ou mercancías concretas, foron moito máis complicados de traer por culpa das limitacións ligadas ao covid. Pola contra, recoñece que o seu establecemento non é o máis ameazado pola crise sanitaria dado que se trata dun local de venda de alimentos.

Cando reflexiona sobre o proceso de apertura de Abarrotes Marta, a propietaria lembra que os trámites administrativos foron máis lentos e complicados do que agardaba. Neste sentido, indica que en máis dunha ocasión necesitou a axuda dunha xestoría.

A pesar das dificultades, Sampedro móstrase feliz de ter podido pór en marcha o seu ultramarinos. A ribeirense asegura: «Síntome ilusionada porque levaba moito tempo agardando para poder abrir».

Marcas de cada país

No establecemento de Sampedro, os clientes poden atopar todo tipo de produtos latinos e mesmo as marcas propias de cada país. Indica que entre os artigos máis vendidos atópanse as Ducales, unhas galletas, entre doces e salgadas, de orixe colombiana da marca Noel. Ademais destas pastas, neste comercio pódense achar diversas salsas, moitos tipos de millo, mate, café colombiano ou marmelada dominicana, entre os seus moitos artigos. Á parte disto, a tenda conta cunha sección específica na que os interesados poden acceder a doces semielaborados, é dicir, preparados aos que só se lles teñen que engadir elementos básicos como a auga, os ovos ou o aceite.

Á súa vez, nesta parte do local tamén se vende repostería creativa. Marta Sampedro sinala que se trata de ingredientes propios de confeitería que son difíciles de atopar ou de adornos para tortas e pasteis pensados para festas temáticas e eventos. O éxito deste apartado do negocio é tan grande que a propietaria asegura que «xa tiven que repoñer tres veces o preparado das tortas red velvet».

Ademais, dada a base de millo de moitos dos doces e alimentos, o establecemento ofrece unha ampla gama de produtos aptos para celíacos. Desde a súa perspectiva, a emprendedora subliña que os usuarios aprecian que os produtos sexan importados. Resalta que «os clientes latinos saben cal é o do seu país, coñecen as marcas».

Co fin de que os seus artigos sexan accesibles para todos os petos, explica que fai pedidos grandes para abaratar custos de transporte. Grazas a isto puido traer a bebida Inca Kola, un refresco con matices distintos aos habituais que os residentes peruanos valoran moito: «Estas cousas, para eles, son como volver estar na casa».