Cambados acole unhas xornadas para abrir mercados para ou viño entre a xeración «millennial»

La Voz CAMBADOS

CAMBADOS

cedida

Serán este venres, non auditorio da Xuventude, con presenza de expertos en mercadotecnia e outros profesionais

23 may 2019 . Actualizado ás 14:09 h.

O auditorio de Cambados acolle este venres unhas xornadas técnicas baixo o título «Estratexias para o achegamento do viño ao consumidor. A xeración «millennial». A actividade está organizada pola Axencia Galega de Calidade Alimentaria e a Estación de Viticultura e Enoloxía de Galicia e ten como obxectivo abrir novos mercados deste produto entre os mozos. O título da primeira das ponencias, a cargo da consultora de márketing, Eva Gallego Bernabé, é elocuente: «Como vender os teus viños á xeración 'millennial'?. Na quenda de intervencións seguiranlle o catador Luis López Paadin, para falar do potencial dos viños de castes minoritarias galegas e o seu impacto no consumidor; o director xerente da Asociación Española de Periodistas e Escritores del Vino, Ernesto Gallud Mira, analizará os resultados da campaña para o recoñecemento do viño como bebida nacional; por último, o presidente da adega Paco & Lola, Carlos Carrión, e o director de márketing de Viña Costeira, Óscar Martínez Vázquez, falarán das experiencias enogastronómicas.

Segundo os datos ofrecidos pola organización, a xeración "millennial" é o futuro para el sector e cara a este público deben orientarse os esforzos na promoción e comercialización.

«Actualmente, os mozos non só buscan bos produtos, senón tamén boas marcas, desas que saben achegarse a eles, entendelos e conectar de maneira instantánea. Non abonda cun bo viño: a adega que hai tras del terá que saber dirixirse a estes novos consumidores».