Cambados abre unha oficina para atender as dúbidas do Catastro

Maruxa Alfonso Laya
m. alfonso CAMBADOS / LA VOZ

CAMBADOS

MONICA IRAGO

O servizo estará operativo o vindeiro martes na Merced

12 jul 2018 . Actualizado ás 05:00 h.

Ao longo dos próximos días, 1.200 cambadeses comezarán a recibir os expedientes para regularizar propiedades que, ata o momento, non pagaban o Imposto de Bens Inmobles (IBI). A medida preocupa ao Concello de Cambados, que decidiu pór en marcha unha oficina de asesoramento para atender as queixas e reclamacións dos afectados. Estará operativa nas instalacións da Merced, a partir do próximo martes, en horario de 9.30 a 14.30 horas e de catro a sete da tarde.

A posta en marcha desta oficina técnica foi tramitada pola concellaría de Economía, que dirixe Xurxo Charlín. Leste lembra que «esta regularización é totalmente allea ao Concello e ven imposta polo Ministerio de Facenda con exclusivo afán recadador». Por iso considera que o mínimo que pode facer o Concello é axudar o máximo posible aos veciños, que ven indefensos. Charlín negociou coa Deputación de Pontevedra, que conta con persoal adecuado para atender estas consultas. E un técnico desprazarase a Cambados a partir da próxima semana, que é cando se agarda que os veciños comecen a recibir o groso das notificacións. Instalarase na terceira planta do edificio da Merced e axudará aos afectados a liquidar todas as súas dúbidas e a corrixir os posibles erros que poidan presentar os expedientes postos en marcha polo Catastro.

O procedemento de regularización catastral ten previsto incorporar ao padrón municipal de Cambados a 1.200 novos bens inmobles. Unha cifra que é inferior á rexistrada noutros municipios similares. Pero é que Cambados xa levou a cabo un proceso de regularización voluntario, que permitiu incorporar 700 elementos a este rexistro. Charlín insiste en que a revisión non se adapta á realidade do territorio galego e lembra o seu equipo protagonizou un gran descenso nos impostos, cunha rebaixa do 17 % no recibo da Urbana.