«Vos problemas que denunciamos non seu día seguen existindo», critica o BNG de Cervo sobre a xestión da residencia e centro de día de San Cibrao

La Voz CERVO/LA VOZ

CERVO

XAIME RAMALLAL

Piden ao Concello cervense de novo que velle «polo cumprimento dá legalidade e as cláusulas de concesión por parte dá empresa» e prevén presentar unha batería de preguntas

13 ene 2020 . Actualizado ás 12:24 h.

Segundo o Bloque Nacionalista Galego, a Consellería de Política Social da Xunta de Galicia realizaba no pasado mes de outubro un informe no que «días despois de que ou BNG ou denunciase non pleno municipal problemas de xestión constatou _din os nacionalistas Diego Fernández e Xorxe Caldeiro_ a existencia de atei 10 deficiencias» na Residencia-Centro de Día de San Cibrao (Cervo) e engaden que «a dirección do centro alegou, na súa contestación á Consellería ou pasado 21 de novembro, que estas deficiencias xa estaban corrixidas». «Non obstante _insisten agora de novo Fernández e Caldeiro_ algunhas permanecen sen resolver». Indican que presentarán «unha batería de preguntas non Concello co fin de verificar cal é ou papel que xoga ou goberno municipal neste desastre como titular dás instalacións e administración máis próxima responsábel de velar polo bo funcionamento deste servizo» pois o BNG lle acusa de «desentenderse dá situación desde ou mes de outubro», critica a formación, lembrando que a concesión se fixo á entidade Mensaxeiros da Paz da xestión do centro.

Di o BNG de Cervo que a concellaría de Servizos Sociais anunciara unha reunión co cadro de persoal do citado centro, ao que comentan: «Tal reunión non se produciu, e vos problemas que denunciamos non seu día seguen existindo e únenselles agora novos problemas». Respecto diso, comentan que «dende a apertura do centro cambiou case a totalidade do cadro de persoal». «O Concello de Cervo _finaliza o nacionalista Diego Fernández_ ten que velar polo cumprimento dá legalidade e as cláusulas de concesión por parte dá empresa concesionaria, porque ademáis de ser a súa obriga, non facelo ten consecuencias na calidade do servizo».