A campaña con necrolóxicas de Acisa Ribadeo buscaba «remover conciencias»

La Voz RIBADEO / LA VOZ

A MariÑA

JOSE ALONSO

A patronal confía en que vexan os resultados nun repunte das vendas no Black Friday e en Nadal

20 novs 2018 . Actualizado ás 05:00 h.

Acisa Ribadeo, a asociación de comerciantes ribadense, fixo onte un balance moi satisfactorio da súa impactante campaña con necrolóxicas de gran formato nas que se apelaba ao apoio dos consumidores para evitar o peche de negocios. Acisa apuntou que máis de 150 locais, en torno ao 90% dos establecementos asociados secundaron a campaña. O xerente de Acisa, Jesús Pérez, considera que foi un exemplo de asociacionismo e explicou que o que se busca con esta campaña «é remover conciencias e agardamos teo conseguido agora que se achegan citas como ou Black Friday e ou Nadal».

Pola súa banda, o presidente de Acisa, Francisco Iriarte, engadiu: «Sabemos que non deixou indiferente a ninguén, que xerou moito debate social, pero é positivo ver como a opción en defensa do pequeno comercio foi a maioritaria».