Foz Market pechou as súas portas tras recibir a case 15.000 persoas en cinco días

María Cuadrado Fernández
M. CADRADO FOZ / LA VOZ

A MariÑA

PEPA LOSADA

A variedade gastronómica do festival de «food trucks», un dos pratos fortes

20 ago 2018 . Actualizado ás 05:00 h.

O Foz Market pechou onte á noite as súas portas. Case 15.000 persoas pasaron durante os últimos cinco días polo certame, que incluía un salón do automóbil, actividades infantís, concertos e un festival de food trucks. Foi o balance provisional realizado onte por Anxo Rojo , responsable de EsMarket, que organizou o evento en colaboración con ACIA-CCA e o Concello. Recoñeceu que é un evento consolidado: «O evento crece porque a xente demanda este tipo de feiras. Houbo xente que en momentos puntuais quedou sen sitio».

As doce food trucks garantiron ampla diversidade gastronómica, con comida e produtos galegos, pero tamén da cociña peruana, asturiana, mexicana... «Ademais dá ampla variedade de food trucks, ou público apreciou que ofertan produtos de gran calidade», remarcaba José Carlos Paleo, presidente de ACIA. Os expositores do ACIA e do Concello, onde se promocionou o comercio e a hostalería, ademais dos recursos turísticos, tamén recibiron a moitos visitantes. Nesta edición aproveitouse para promocionar o Entroido, que aspira a ser festa de interese turístico galego. A exhibición que realizou un grupo da comparsa Sen Xeito o sábado acaparou os aplausos do público.