Chega o crowdfunding ás viaxes de noivos

YES

MARCOS MÍGUEZ

¡VIAXEN Os NOIVOS! Para non acabar con cinco vaixelas, sete cuberterías e, de paso, evitar pór o número de conta nas invitacións de voda, imponse o financiamento colectivo con Trawel: Os invitados cooperan para pagar a lúa de mel

01 abr 2017 . Actualizado ás 17:59 h.

María Alonso e Joaquín Vega (Kincho) casan o próximo 1 de xullo. A súa non será unha voda ao uso. Por exemplo, organizaron a súa lúa de mel a Xapón a través do crowdfunding ou financiamento colectivo. Como calquera parella, o día que contaron aos seus que finalmente decidiran dar o paso de casar, moitos dos seus familiares e amigos empezaron a preguntarlles que lles apetecía de agasallo. O habitual. O caso é que, «despois de once anos xuntos, non necesitamos practicamente nada», explica María. Coa casa posta, o concepto «lista de voda» está de máis. Para que queres que o teu colega de sempre che regale un oitavo de lavadora se xa tes unha que funciona estupendamente? Pero o sentido común recomendaba non deixar o tema ao albur. Máis que nada, para non acabar con cinco cuberterías, dez marcos de prata e catro vaixelas ás que darán saída dificilmente. A máis diso atopar o sitio onde gardalas. «Comentamos que nos iamos a Xapón e empezáronnos a dicir que preferían axudarnos a pagar a viaxe», di Kincho. A idea soaba ben, pero María e Kincho tiñan clarísimo que non ían pór o número de conta bancaria na invitación. «Recoñecemos que é moi cómodo, con todo, a nós non nos apetecía utilizar ese sistema». E así foi como acabaron recorrendo a Trawel , unha plataforma online que facilita ao invitado a unha voda o poder regalar unha parte da lúa de mel aos noivos.

ADEUS Ao SOBRE DE DIÑEIRO

Acabouse o sobre de diñeiro ou o número de conta na invitación. O crowdfunding chegou ás viaxes de noivos a través de Trawel , unha idea que naceu na Coruña da man de tres amigos, Gerardo Vázquez, Miguel Rivera e Óscar Regal. Os dous primeiros, enxeñeiros; o terceiro, axente de viaxes. A través da súa plataforma, os invitados poden achegar a cantidade que desexen para a viaxe de noivos. Os noivos poden ver quen lles fixo un agasallo e agradecerllo. Ademais poden configurar un perfil sobre a súa voda para darlles información acerca do evento.

O proxecto aproveita o mellor de ambos os mundos, o tradicional e o online: o servizo especializado do profesional das viaxes xunto co mellor xeito de recadar ese diñeiro que falta a través de Internet. Os creadores desta startup defínena como o xeito máis doado de que che regalen a lúa de mel que sempre soñaches.

No sector, a acollida foi boa. «Xa temos unhas trinta axencias de viaxes repartidas por toda a xeografía española que se adheriron a Trawel », afirma Gerardo Vázquez.

Que vantaxe pode suporlles aos profesionais do ramo o ofrecer este servizo aos seus clientes? Pode ser unha vantaxe competitiva, un aliciente de venda ou o paso definitivo para que eses noivos que xa han ir a pedir prezo a axénciaa pero seguen dándolle voltas ao orzamento, acaben contratando a viaxe co seu operador. «Ofrece aos teus clientes algo máis que a lúa de mel. Ofrécelles o xeito de financiala», reza a campaña de mercadotecnia de Trawel enfocada para os axentes de viaxe. Os promotores do proxecto abundan na idea: «O 99 % das parellas vanse de lúa de mel tras casar. Nós queriamos cambiar o paradigma do número de conta na invitación. Queriamos dar unha opción máis», apunta Miguel.

Só pasaron uns meses desde a súa posta en marcha e a idea calou nunhas cantas parellas. Para Kincho, que xurdise un proxecto así «era unha necesidade. Trawel poncho moi doado. Axuda aos teus invitados a saber que regalarche. A todos os que llo dicimos parécelles unha boa idea. O sistema halles encantado».

Á hora de bautizar o proxecto, Gerardo, Miguel e Óscar xogaron coa tradución da palabra viaxe ao inglés -travel- e mesturárona coa uve dobre de vodas -wedding- e nós -we-. O sistema das lúas de mel organizadas con crowdfunding ten o mérito de ter conseguido que estes dous mundos, o analóxico e o online, a miúdo afastados nas súas formulacións, déanse a man para establecer unha joint venture proveitosa en materia de lúas de mel. O tradicional e experimentado consello do axente de viaxes, ese que sabe como sacarche dun apuro cando che cancelan un voo, e o das vantaxes da rede. Ademais, os noivos poderán ter un espazo web onde se recolla como van as contas, os detalles do evento e ata as fotografías da voda unha vez celebrada.