Facebook planea lanzar as súas propias series de televisión

Dpa

PRATA O Plomo

ERIC GAILLARD | Reuters

Únese así a outras plataformas como Netflix, Amazon ou HBO, co obxectivo de chegar a un público entre a franxa de idade dos adolescentes e os treintañeros

27 jun 2017 . Actualizado ás 07:34 h.

Facebook proponse dar o salto á emisión de series de televisión con contidos orixinais a través da súa propia plataforma, para o que xa está en contacto con varios estudos de Hollywood , segundo informa The Wall Street JournalPara iso está disposto a pagar ata tres millóns de dólares por capítulo, unha suma que o situaría na liga das grandes producións de televisión. O seu obxectivo é un público entre a franxa de idade dos adolescentes e os treintañeros.

Coa súa incursión no sector dos contidos televisivos, o xigante das redes sociais busca competir pola publicidade tanto coas canles de televisión clásicos como coas plataformas de streaming como Netflix ou Amazon. Tamén Apple está a experimentar actualmente con contidos exclusivos como Planet of the Apps.

A empresa creada por Mark Zuckerberg planea empezar a lanzar series e outras emisións a finais do verán, engade o rotativo. Segundo leste, entre os contidos non haberá nin dramas políticos, nin programas informativos nin series con espidos ou palabras malsonantes.

Ao contrario que Netflix ou Amazon, Facebook si compartirá os datos da audiencia cos estudos, sostén a publicación. Deste xeito, o seu salto ao negocio mostrará tamén ata que punto os datos sobre os usuarios inflúen no éxito das emisións audiovisuais.