Netflix duplica os seus usuarios en España en seis meses e supera o medio millón de fogares

La Voz REDACCIÓN / LA VOZ

TELEVISIÓN

Un estudo da CNMC revela que o 88 % dos fogares con acceso a Internet non utiliza plataformas de pagamento para o consumo de contido audiovisual

27 may 2017 . Actualizado ás 05:00 h.

Que as plataformas de películas e series en streaming están modificando a forma na que se entende a televisión e o cine non é nada novo. Pero poucos agardaban que o fixesen a pasos tan axigantados desde o seu desembarcaron en España.

Netflix practicamente duplicou os seus usuarios no medio ano e é usada por un 3,4 % dos fogares con acceso a Internet, é dicir, por uns 540.000 fogares en España. Así se desprende dos resultados do Panel de Fogares da Comisión Nacional dos Mercados e da Competencia (CNMC).

Esta enquisa mostra que a plataforma de Movistar , Yomvi -ou Movistar+ nos dispositivos- é a máis utilizada polos fogares (7,6%) en canto aos servizos de pagamento para ver contidos audiovisuais on-line. En terceiro lugar, por detrás de Netflix, sitúase Wuaki (1,3%).

O estudo da CNMC revela que o 88 % dos fogares con acceso a Internet non utiliza plataformas de pagamento para o consumo de contido audiovisual. Pero aínda que o avance que mostran os datos da CNMV é destacable, ás plataformas de consumo a demanda aínda queda moito nicho de mercado para crecer. Sobre todo ao comparar coa cota que acadaron noutros estados de Europa. Ademais empezaron a facer produtos propios en España.