Patrocinado por:

O evento multitudinario «Pokémon Go Fest» en Chicago resulta un desastre

LECER\

Toru Hanai | REUTERS

Ao berro de «We can't play» os participantes queixábanse dos problemas que facían imposible xogar

23 jul 2017 . Actualizado ás 16:46 h.

Con motivo do primeiro aniversario de Pokémon Go, a compaña Niantic Labs anunciou que se celebrarían unha serie de eventos e que, con eles, entrarían en xogo os primeiros pokémons lendarios. Unha das concentracións, chamada Solstice Event, tivo lugar entre o 13 e o 20 de xuño e o obxectivo desta era aumentar a presenza dos tipo lume e tipo xeo. Polo tanto, tratábase da ocasión perfecta para capturar a Charmander, Magmas ou Lapras.

O segundo evento -ansiado polos usuarios porque por primeira vez se podían conseguir os lendarios- acordouse que se celebrase en Chicago, o día 22 de xullo. Miles de persoas procedentes de diversos puntos de EE.UU. compraron a súa entrada e accederon ao recinto agardando unha tarde emocionante e produtiva. O que tiñan que facer os xogadores -do evento e do resto do mundo- era capturar (en horario español) entre as 18.00 - 18.30, as 20.00 - 20.30 e as 22.00 - 22.30, o máximo número de pokémons posibles, sendo esta a única forma de desbloquear ao ansiado.

O que ocorreu foi que na segunda franxa horaria (20.00-20:30) o xogo caer. Por completo. E isto non sorprendeu a os seguidores, que xa criticaran noutras ocasións os continuos erros e as tarefas feitas a medias da compaña. Os rumores ao redor de se se cancelaría o evento comezaron a estenderse, mentres que o enfado da xente en Chicago crecía ao berro de «We can't play» («Non podemos xogar»). Desaproveitaran o diñeiro e o que é peor: os problemas de conexión parecían non ter solución.

Polo momento non se sabe cales foron os motivos exactos de que, en pleno encontro, o xogo deixase de funcionar, aínda que se atribúe o problema a que as compañas de telecomunicación móbil non deron abasto. Tampouco o fixeron as de Niantic. Segundo recóllese en Kotaku , á 20.42 non había nada solucionado e ás 21.47 parecía, directamente, non haber retorno. A compaña desculpouse de inmediato: «Somos conscientes dos problemas do servidor e de conectividad e estamos a traballar o máis rápido posible para solucionalo», apuntaba en Twitter.

A compaña indicou que, debido aos incidentes, devolveríase o importe da entrada a todas as persoas que accederan ao evento e anunciou un obsequio de $100 dólares de PokéCoins. Co obxectivo de diminuír os prexuízos, Niantic anunciou a aparición de pokémons raros, ampliada a dúas millas máis. Tamén se informou de que Lugia sería o Lendario dispoñible en incursión ou Raid Battle, ademais de o agasallo de leste aos xogadores da concentración en Chicago -que nun principio tiñan que conseguilo gañando a medalla de ouro e accedendo ao evento misterioso-. Pero non só Lugia pasa a estar dispoñible, senón que, ademais, os adestradores poderán capturar a Articuno