Patrocinado por:

O 11 de xullo, o día no que Amazon máis vendeu da súa historia

EFE

LECER\

David Ryder | AFP

O xigante do comercio electrónico bate marca de vendas na súa «prime day», superando mesmo ao «black friday»

12 jul 2017 . Actualizado ás 19:15 h.

A terceira edición do prime day de Amazon, 30 horas de gangas para os clientes premium do xigante do comercio electrónico, converteuse no día de máis vendas en Amazon.é, con máis unidades vendidas que no black friday do 2016. 

Ata agora, era o black friday do ano pasado, que se pechou coa venda de 940.000 produtos en 24 horas, o día de máis vendas da historia da web tras bater a anterior marca acadada durante o prime day 2016, no que se venderon 570.000 produtos. Na edición de 2017 o crecemento foi de máis dun 60 % comparado coas mesmas 30 horas do ano pasado, segundo Amazon, que sinalou que este martes se uniron máis clientes a Amazon Prime que en calquera outro día da historia da compaña. Ademais, un 50 % máis de clientes prémium fixeron unha compra no prime day deste ano con respecto á edición pasada. 

Amazon celebrou o seu terceiro prime day, evento que comezou no 2015 con motivo do vixésimo aniversario da compaña. Os subscritores de prime abonan unha cantidade anual a cambio de certas vantaxes, como a exención de custos de envíos nas mercancías compradas e o acceso a películas, música e libros do catálogo de Amazon.