La Voz e a Fundación Amancio Ortega lanzan un novo Máster de comunicación

La Voz REDACCIÓN / LA VOZ

SOCIEDADE

bea lopez

A Fundación Santiago Rey Fernández-Latorre e a do creador de Inditex asinan unha alianza que permitirá formar a 30 alumnos

21 abr 2017 . Actualizado ás 07:59 h.

O Máster en Produción e Xestión Audiovisual (MPXA), un título propio da Universidade da Coruña que organiza a Fundación Santiago Rey Fernández-Latorre, cumpre dezaoito anos e celébraos iniciando unha alianza coa Fundación Amancio Ortega que lle permitirá abrir as súas portas ao dobre de alumnos. En outubro dará comezo unha nova edición do Máster, na que se incluirá a posibilidade de facer dúas especialidades: a xa coñecida en Produción Executiva e a nova especialidade en Xornalismo Multiplataforma. O MPXA pasará a denominarse Máster en Produción Xornalística e Audiovisual e ofertará trinta prazas: quince para cada especialidade. Ademais, dez destas prazas estarán reservadas para alumnos iberoamericanos. A Fundación Santiago Rey Fernández-Latorre e a Fundación Amancio Ortega aseguran que o MPXA continuará sendo sinónimo de calidade, emprendimiento e éxito, e desde agora, con bolsas completas para todos os alumnos.

O MPXA, que formou a figuras do audiovisual tan recoñecidas como a produtora Emma Lustres (Vaca Films) ou a showrunner Teresa Fernández-Valdés (Bambú Producións), seguirá contando co mellor equipo docente, ao que agora se sumarán profesores doutras universidades e profesionais de novos ámbitos empresariais. Os alumnos traballarán de outubro a xuño con expertos do Xornalismo e a Produción Audiovisual, procedentes dos principais medios de comunicación, cadeas de televisión e produtoras cinematográficas recoñecidas a nivel internacional. Dependendo da especialidade que escollan, poderán formarse en xestión de empresas audiovisuais, ideación de contidos, creación de documentais, xornalismo multiplataforma, reporterismo avanzado ou xornalismo de datos -tan relevante para a profesión de xornalista, na que hai que analizar e contrastar grandes bloques de información-, entre moitas outras materias. A formulación do Máster seguirá sendo práctico: os alumnos de ambas as especialidades traballarán con casos reais, elaborarán contidos profesionais na propia redacción (no caso da especialidade de Xornalismo Multiplataforma) ou desenvolverán un proxecto audiovisual orixinal (no caso da especialidade de Produción Executiva), tutelados por produtores executivos líderes do ámbito europeo. Os estudantes do MPXA finalizarán os seus estudos cunha estadía de prácticas remuneradas que vai durar un mínimo de dous meses.

Santiago Rey Fernández-Latorre, presidente de La Voz de Galicia y Flora Marcote, vicepresidenta de la Fundación Amancio Ortega, en el centro, a ambos lados de la mesa, en el acto de firma de convenio entre las fundaciones para el lanzamiento del nuevo MPXA. Les acompañan miembros de las dos entidades.
Santiago Rey Fernández-Latorre, presidente de La Voz de Galicia e Flora Marcote, vicepresidenta da Fundación Amancio Ortega, no centro, a ambos os dous lados da mesa, no acto de firma de convenio entre as fundacións para o lanzamento do novo MPXA. Acompáñanlles membros das dúas entidades. Vítor Mejuto

A inscrición nesta nova edición do MPXA xa está aberta a todos os graduados e licenciados do sistema universitario. A través da páxina web www.mpxa.net, os aspirantes poden completar un formulario de preinscrición e optar a unha das 30 prazas 100% financiadas que oferta o Máster para o próximo curso 2017-2018.

O obxectivo do Máster en Produción Xornalistica e Audiovisual é formar dous perfís que actualmente demandan o sector xornalístico e o audiovisual. O novo perfil de xornalista será máis dixital, máis visual, e traballará con volumes maiores de información que terá que interpretar e contar en múltiples soportes. Os xornalistas formados no MPXA aprenderán a implementar novas estratexias de cambio no sector. A outra especialidade do Máster, de Produción Executiva, contribuirá a formar aos novos produtores audiovisuais, profesionais cualificados capaces de liderar empresas nunha contorna de converxencia dixital, e de crear e xestionar contidos competitivos nun sector que cada día aposta máis pola internacionalización.