Nancho Novo convértese no escenario en «O carvernícola»

Elena Larriba García
Elena larriba PONTEVEDRA / LA VOZ

PONTEVEDRA CIDADE

Solo en el escenario y con mínimos recursos, Nancho Novo engancha al público con « El Cavernícola».
Só no escenario e con mínimos recursos, Nancho Novo engancha ao público con « O Cavernícola». S. balvís< / span>

O actor galego interpretará no auditorio de Afundación un dos monólogos máis representados da historia de Broadway

16 jun 2015 . Actualizado ás 05:00 h.

O cavernícola, o monólogo máis representado da historia de Broadway, protagonizado na súa versión española polo actor coruñés Nancho Novo e dirixido por Marcus von Watchel, chegará a Pontevedra o vindeiro sábado. O espectáculo poderá verse no auditorio de Afundación Pontevedra, ás 21 horas, e as entradas están dispoñibles nas canles habituais da entidade, en www.ataquilla.com ou ben no despacho de billetes telefónico 902 504 500.

Cualificada por The New York Times como un «fenómeno único», O cavernícola foi escrita polo actor californiano Rob Becker durante máis de tres anos nos que realizou estudos informais de antropoloxía, prehistoria, psicoloxía, sociología e mitoloxía.

Coas súas particulares percepcións sobre o feminismo contemporáneo, a sensibilidade masculina e as zonas erógenas, a obra achégase aos temas cotiáns das relacións de parella cun gran sentido do humor. Foi representada desde a súa estrea en máis de 32 países e traducida a 16 idiomas. Só nos Estados Unidos foi vista por máis de dous millóns de espectadores e, desde a súa chegada a España no 2009, representouse ininterrompidamente no Teatro Fígaro de Madrid, sumando máis de 1.300 funcións e 400.000 espectadores nos seus seis tempadas en cartel.

A crítica haa definido como «desternillante e intuitiva sobre o modo en que se relacionan os homes e as mulleres» e durante a función din que é bastante típico observar entre o público do patio de butacas numerosos cotenadas cariñosas entre as parellas.

A versión española fai unha viraxe cara a un lado máis feminista, cunha maior autocrítica cara ao home, segundo Novo, porque o orixinal, aínda que non era machista, «si que tiña un tufillo obsoleto para este país». Seguramente as mulleres hano agradecido e o público en xeral tamén.

Cos mínimos recursos escénicos, e cun só home sobre as táboas durante a función, O cavernícola consegue dalgún modo ter aos espectadores enganchados durante toda a función.