Hannibal Laguna rende homenaxe á seda, o seu tecido fetiche

Carmen Martín

SOCIEDADE

Atlas TV

Anna Barrachina, filla do exjinete Álvaro Muñoz Escassi, foi a protagonista do desfile do deseñador

18 abr 2017 . Actualizado ás 20:49 h.

No universo nupcial de Hannibal Laguna soamente existe a seda, o seu tecido fetiche, co que confeccionou unha nova colección de noiva, na que destacan as siluetas dos anos 30 e 50 e as costas descubertas e realzadas con flores bordadas.

Neste novo traballo, Lagoa (1967) rendeu homenaxe á seda, unha hilatura nobre que lle acompaña desde fai trinta anos. «Este tecido dúctil permíteme traballar plisados, drapeados e mesmo rachos; gústame en todos os seus gramajes», explicou este martes a EFE o deseñador, quen reivindica a utilización de tecidos naturais na moda nupcial.

Non importa que a noiva case no verán ou no inverno. Esta tempada Hannibal Laguna propón vestidos primaverais con forma de flor, siluetas lixeiras e femininas que percorren o corpo da muller e deixan ao descuberto «o que envellece, a clavícula, os ombros e as costas».

Ao longo do desfile, con 32 saídas, viuse como o deseñador fixo fincapé nas costas con vistosos e atractivos escotes. «É unha das zonas máis fotografadas o día da voda», di o deseñador.

Nas súas propostas, os patróns cínguense á pel e despéganse á altura da cintura, aínda que tamén propón siluetas despegadas e mesmo un vestido «lencero» moi atractivo. «Quero que a noiva proxecte unha imaxe coma se flotase», recoñece o deseñador, quen non cesa de traballar para que «as mulleres se sintan únicas en momentos especiais. Admiro a beleza por amais de tendencias e modas».

O novo traballo de Lagoa proxecta maxia a través dos seus inconfundibles trazos, que nesta ocasión recrean un fermoso xardín callado de flores tan románticas como modernas.

Antes de comezar o desfile, Lagoa presentou o filme sobre a súa moda titulado Sincerely You, protagonizado pola modelo Anna Barrachina, e ao rematalo o deseñador rendeu unha homenaxe ao seu «admirado» Elio Berhanyer.

Por outra banda, na cuarta edición de Pasarela Costura España-Madrid Bridal Week, tamén se viron os románticos vestidos de María del Mar Núñez e Mara Álvarez, nai e filla, dúo creativo de Pol Nuñez, firma que subiu á pasarela modelos cosidos en seda natural e bordados con formas xeométricas.

Siluetas lánguidas, con detalles de encaixes e realzados con coquetos volantes son os principais alicerces dunha ducia de vestidos que, alleos ás tendencias, destilan un aroma «hippy-elegante».

Alvárez defende os vestidos de noiva románticos, nos que prime a mestura de tecidos, texturas e cores. Así, esta firma propón modelos de dúas pezas, ben saia e blusa ou pantalón e «top». «A noiva, ademais de sentirse cómoda, desexa reutilizar o seu vestido nupcial», di.

Na primeira xornada da nova edición desta Pasarela, na que 36 deseñadores, doce procedentes de Latinoamérica, mostrarán as súas creacións de festa e cerimonia para muller e home ata o vindeiro venres, tamén se viu as proposta de Noemí Vallone, quen abriu o desfile cun modelo nupcial vermello, «símbolo do amor e do respecto».

Ademais, os representantes de Tenerife Moda Amarca, Juan Carlos Armas e Sedomir Rodríguez da Sierra , xunto cos creadores de Moda Adlib Noivas, presentaron un amplo abano de tendencias, agora que as vodas, máis relaxadas, «son eventos temáticos nas que os noivos interpretan a súa vida», como dixo Hannibal Laguna.